Gjest vimse Skrevet 29. desember 2006 #1341 Del Skrevet 29. desember 2006 Høres ut som en koselig helg da, kveld med mannen i dag og familiekos resten av helgen. Ha en strålende nyttårshelg på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #1342 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Takk i like måte, vennen. Jeg merker jeg har skikkelig KG-abstinenser nå. Har jo ikke rukket innom dagbøkene til de jeg "kjenner" på lenge, så jeg er ikke oppdatert på noe. Og jeg må gå fra jobb nå, så jeg rekker ikke innom noen før jeg drar heller. Men men; i tilfelle folk detter innom her i løpet av helga, kan jeg jo ønske godt nyttår her. SÅ derfor: GODT NYTTÅR TIL ALLE KJENTE! Jeg kommer sterkere tilbake.. Endret 29. desember 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 31. desember 2006 #1343 Del Skrevet 31. desember 2006 godt nyttår til deg også, Bippe!!! håper 2007 blir et godt år for deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 31. desember 2006 #1344 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt Nytt År stor stor Nyttårs- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 31. desember 2006 #1345 Del Skrevet 31. desember 2006 GODT NYTTÅR :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 31. desember 2006 #1346 Del Skrevet 31. desember 2006 Happy new year og sånt... Håper du får en fin feiring i kveld Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 31. desember 2006 #1347 Del Skrevet 31. desember 2006 Ha en strålende feiring i kveld! Godt nyttår til deg og dine! på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 31. desember 2006 #1348 Del Skrevet 31. desember 2006 Godt nyttår, Bippevennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 1. januar 2007 #1349 Del Skrevet 1. januar 2007 Håper du hadde en fin feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 1. januar 2007 #1350 Del Skrevet 1. januar 2007 Innom for å ønske deg et riktig godt nytt år! Håper tanta tar seg et besøk snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 1. januar 2007 #1351 Del Skrevet 1. januar 2007 Godt nytt år lille bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #1352 Del Skrevet 2. januar 2007 Tusen takk for gode ønsker alle sammen! Dere er noen gode noen! Jeg har hatt det fint i nyttårshelga. Bortsett fra at jeg har vært syk hele tida, da. Jeg hadde kjent det et par dager, ved at jeg var så frysen. Så begynte nesa å renne på fredagskvelden, da jeg og mannen var på restaurant sammen. Det var forresten veldig koselig den kvelden. Vi koste oss med deilig biff og hverandres selskap. På lørdag kom mamma på besøk. Da hadde jeg litt feber og var nokså sjakk, men som mødre ofte gjør så hjalp hun meg mye i huset. Støvsugde, tørket støv og laget mat. Kjempesnill mamma jeg har! På søndag kom svigermor også på middag. Jeg var fortsatt rimelig sjuk, men det ble en koselig kveld likevel, med mye god mat, drikke og søtsaker. Til middag hadde vi kalkunfilet og ørret, med både ris, poteter, løk- og epleblanding, salat, broccoli og saus. Så det var noe for en hver smak, kan man si. Men veldig godt! Og kaker, sjokolade, chips og småkaker til kaffen. Heldigvis hadde jeg ikke mistet matlysten selv om jeg var syk! Svigermor reiste hjem igjen på mandagen. Mamma ble igjen en dag ekstra, og hun dro for en time siden. Jeg kjenner det har tatt på å ha besøk i så mange dager nå som jeg ikke er i form. Derfor ble jeg hjemme fra jobb i dag. Hadde ikke krefter til det. Men jeg regner med at jeg går i morra. Må bare få slappa av litt i dag, så blir jeg sikkert bedre. Håper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. januar 2007 #1353 Del Skrevet 2. januar 2007 Næmmen uff da, kjedelig å være syk Håper du blir frisk snart, er så kjedelig å gå sånn og hangle, hvis ikke så får du bare være hjemme en dag til, er ikke verre enn det på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. januar 2007 #1354 Del Skrevet 2. januar 2007 God bedring! Bare hold deg hjemme med god samvittighet til du er bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #1355 Del Skrevet 2. januar 2007 Nei, det er ikke verre enn det, det har du helt rett i vimse! Og ja, det er kjedelig å være syk. Men nå får jeg iallfall tid til å oppdatere meg på alt det jeg har gått glipp av her inne i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #1356 Del Skrevet 2. januar 2007 God bedring! Bare hold deg hjemme med god samvittighet til du er bra igjen ← Takk for det, Daria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 2. januar 2007 #1357 Del Skrevet 2. januar 2007 Noe positivt i all elendigheta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. januar 2007 #1358 Del Skrevet 2. januar 2007 God bedring Vennen Men litt ekstra juleferie er vel ikke å forakte? Håper du har litt godis igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 2. januar 2007 Forfatter #1359 Del Skrevet 2. januar 2007 Takk, Eeyore! Og ja; det er enda en positiv ting. Jeg har masse godis igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 2. januar 2007 #1360 Del Skrevet 2. januar 2007 Hadde tenkt å synes synd på deg, men da jeg så at du har snop å kose deg med, ombestemte jeg meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå