Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:Gjesp:

Herreli, som jeg har sovet! Våkna for ikke så lenge siden, og det ligner ikke meg å sove så lenge. Men jeg våknet klokka syv for å slippe ut kattene, samt var våken fra halv åtte til halv ni mens mannen gjorde seg klar for jobb. Men likevel..det ligner som sagt ikke meg å sove til over elleve.

Men guri så godt det var ! :sjarmor:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, jenter! :kyss:

Jaja, i dag er det lille julaften. Lurer på hvor julestemninga egentlig har tatt veien, for den er ikke hos meg. Kan kanskje ha noe med at det er 10 varmegrader i dag, og gørrvarmt i stua.

Jau jau, man skal vel ikke se bort i fra at stemninga plutselig dukker opp imorra, når vi skal hjem til mamma og ribbelukta brer seg i huset. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså insinuerer du noe her? :tunge1::ler:

Jeg har faktisk stått opp i nitida hver eneste dag denne uka (unntatt i går). Så jeg synes i grunnen jeg har gjort det bra på tross av ferie jeg! :)

Og tusen takk for god jul-ønskning! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julestemning er noe tull... Eller... Savner den jeg og, det skal sies. Håper mors kjøttkaker (eller er det ribbe?) bringer fram noe julestemning for deg, da. Du får ta med snø på boks og spraye vinduene hvite.

Ønsker deg en god jul. Kos deg masse, og ta livet med ro :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter! :klem:

Det er ribbe ja, Vannmelon. Namenam! Men den snøboksen tror jeg at jeg står over.. :ler:

Nå skal jeg i dusjen. Må få stelt meg litt før jeg skal i butikken. Det blir vel en prøvelse, da det sikkert ikke er NOEN andre som skal handle i dag.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rimelig mange mennesker ute kan jeg fortelle deg! Jeg var på butikken ikke så lenge etter at det åpnet, og det kom en jevn strøm med kunder... :ler:

*morgenfugl*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, NÅ må jeg komme meg i dusjen før det blir alt for sent. Kan ikke sitte her hele dagen, selv om det frister.. :forvirret:

Dam di dam.. :digge:

*synger for meg selv*

Nå: :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...