Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg hente posten (har visst glemt det i dag), pluss at jeg burde gå ut med søpla. Den lukter visst ikke så godt. :forvirret:

Hedigvis er det varmegrader, sånn at jeg ikke brekker armer og bein mens jeg prøver å komme meg ned bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn; nå er samvittigheten lettet ganske mye. Nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Skal bare ordne den siste klesvasken når maskinen blir ferdig.

Herlig å tenke på at jeg skal ha fri i morgen også! Jeg kan ikke få sagt nok hvor mye jeg eeelsker ferie! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg tenkte å ta meg en tur til byen for å finne den siste gaven. Vet akkurat hva jeg skal ha, så det blir bare inn i butikken å hente den. Enkelt og greit. :)

I tillegg må vi få kjøpt en ny forsyning med kattemat og kattesand, og kanskje en godbit eller to til pusene. Så får de en fin jul de også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegodt til dyra er viktig :Nikke:

1.juledag skal guttene her få hvert sitt rådyrlår de kan kose seg med. De kan ikke få det på julaften, for da har de besøk gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg skal gi pusene et rådyrlår hver, da sprekker de! :ler:

Det blir vel heller noe snacks fra dyrebutikken, tenker jeg. Pluss rester fra julemiddagen.

Men heldige guttene dine, de kommer til å storkose seg! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de vil grine nei :ler:

Vi må jo bli kvitt noe av alt detta rælet vi har liggende :ler: Her for en stund siden fikk de hvert sitt rådyrfrembein, de dreit pels i flere dager etterpå :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Nei, det er ikke som katter, som kaster opp hårballer i steden. Men det er jo deres egen pels som kommer opp igjen da. Litt annerledes kanskje.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten en liten pus sovende ved beina mine akkurat nå. Hun er så søøøøøt! :hjerte:

Synes nesten det er synd å skulle forlate dem i jula. Sist vi hadde dem med på biltur, ble den ene skikkelig bilsyk. Det ønsker vi ikke å utsette dem for igjen, så de skal være hjemme alene mens vi er borte. De har ikke vært alene over natta før, men jeg regner med at det vil gå bra. De har jo selskap i hverandre, og katter er jo ikke kjent for å ikke kunne klare seg på egenhånd. Så lenge de har mat, vann og do tilgjengelig burde det gå bra.

Men likevel, de er jo våre kjære små.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke de vil grine nei :ler:

Vi må jo bli kvitt noe av alt detta rælet vi har liggende :ler:  Her for en stund siden fikk de hvert sitt rådyrfrembein, de dreit pels i flere dager etterpå :hoho:

:legrine:

Misunner deg ferie, og gleder meg til min ferie. Bare to dager igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Vannmelon! To dager kommer til å gå så fort at du knapt merker det. Vips så er det ferie!

Dessuten kommer du til å ha lengre ferie enn meg. Jeg skal på jobb igjen i romjula. Så DET misunner jeg deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du koser deg i ferien.  :)

Og nå er det ikke mange dagene igjen til jul heller.  :hoppe:

Jeg koser meg veldig! Har vært en deilig sløvedag i dag. Det eneste er at jeg føler meg litt for mett akkurat nå. Men det er vel egentlig et luksusproblem.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vannmelon! To dager kommer til å gå så fort at du knapt merker det. Vips så er det ferie!

Dessuten kommer du til å ha lengre ferie enn meg. Jeg skal på jobb igjen i romjula. Så DET misunner jeg deg. ;)

Romjulsfri er deilig, ja. Unner deg virkelig ferien din, altså. Bare litt lei nå etter tolv timer på jobb i dag :ler: Nyt dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om man må jobbe i romjulen, så må det være utrolig deilig å ha fri uken før jul. Da har man jo tid til å gjøre det meste da, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man må jobbe i romjulen, så må det være utrolig deilig å ha fri uken før jul. Da har man jo tid til å gjøre det meste da, eller?

Ja, det er kjempedeilig! Man får tid til å roe helt ned før jula setter inn, og det gjør godt for en sliten skrott (det rimte jo :ler: ).

Foretrekker faktisk å ha fri uka før, for det pleier å være veldig rolig på jobb i romjula. Så det er helt greit at jeg skal jobbe.

Har mannen stukket a med pc'n i dag eller???

Nei! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...