Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1021 Del Skrevet 19. desember 2006 Du skjønner; jula betyr ingenting for ham, det er meg som "drar" ham med meg for å feire jul. Han kunne veldig godt vært foruten. Han er jo ikke vant med det, vet du. Så jeg tror ikke han bryr seg så mye dersom jeg velger å bli igjen, eller om jeg drar til mamma en dag eller to før han kommer. Det er litt kjipt det der, men sånn er det bare.. ← Ja, da kan det jo bare være.. Da får hvertfall du feiret skikkelig jul hos moren din.. Men det er hvertfall godt du klarer å dra han med deg på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1022 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. desember 2006 #1023 Del Skrevet 19. desember 2006 Men det kommer en dag i morra også, og jaggu har jeg ikke fri da også! ← Gjør ikke i dag det du kan utsette til i morgen (eller aller helst til neste uke)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1024 Del Skrevet 19. desember 2006 Han kjøper vel julegave og da eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. desember 2006 #1025 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja? Hvorfor ikke få mamma til dere da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1026 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Han kjøper vel julegave og da eller?? ← Joda, han har kjøpt julegave til meg. Men det er meg som får ansvaret for å kjøpe til alle andre. Heldigvis har vi ikke så stor familie, slik at jeg ikke har så fryktelig mange å kjøpe til. Ja? Hvorfor ikke få mamma til dere da??? ← Forløpig er ikke huset vårt fint nok til å kunne feire jule her synes jeg. Men etter hvert vil jeg tro at det blir sånn at mamma og eldstebror veksler mellom å feire jul hos oss og hos mellomstebror og hans familie. Men det blir nok ikke sånn før vi får barn. I mellomtida veksler mellomstebror og familien på å feire sammen med oss og med konas familie. Grei ordning det! ..dersom noen skjønte min knotete forklaring.. Edit: skrivefeil, som vanlig.. Endret 19. desember 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. desember 2006 #1027 Del Skrevet 19. desember 2006 Men det kommer en dag i morra også, og jaggu har jeg ikke fri da også! ← Jeg har bare en kommentar: ÆSJ! Men jeg synes at du må ta litt hensyn til oss julestressede arbeiderkvinner som ikke har tid til å lese igjennom ørten nye sider i dagboka di hver dag altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. desember 2006 #1028 Del Skrevet 19. desember 2006 Skjønte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 19. desember 2006 #1029 Del Skrevet 19. desember 2006 Synes det er hyggelig at du er hjemmeværende jeg Bippe, jo flere vi er sammen, er sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1030 Del Skrevet 19. desember 2006 Synes det er hyggelig at du er hjemmeværende jeg Bippe, jo flere vi er sammen, er sammen... ← Signerer!!! :-D Men føler på meg at hun snart forsvinner igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1031 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har bare en kommentar: ÆSJ! Men jeg synes at du må ta litt hensyn til oss julestressede arbeiderkvinner som ikke har tid til å lese igjennom ørten nye sider i dagboka di hver dag altså! ← Men jeg har jo nesten ikke vært her på lenge jeg. Så ikke bare min feil at dagboka har vokst.. Synes det er hyggelig at du er hjemmeværende jeg Bippe, jo flere vi er sammen, er sammen... ← Jeg synes også det er hyggelig! Skulle gjerne vært mer hjemme jeg. Signerer!!! :-D Men føler på meg at hun snart forsvinner igjen... ← Jeg har ikke helt kontroll over det selv. I dag var jeg heldig, da mannen lot meg beholde PC'n hjemme. I morra tror jeg han har behov for den igjen, så det spørs om dere ser så mye til meg da. Vi får utnytte de muligheter vi har, og skravle på SMS i steden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1032 Del Skrevet 19. desember 2006 Tror jeg har noe ala msn på mobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1033 Del Skrevet 19. desember 2006 Det tror jeg at jeg også har, om jeg ikke tar helt feil. Har aldri brukt det. Og litt blond på akkurat det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. desember 2006 #1034 Del Skrevet 19. desember 2006 Dere har så avanserte telefoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1035 Del Skrevet 19. desember 2006 Nei, herreli som tida har flydd i dag! Klokka er jo over tre jo. Jeg må ned å se til vaskemaskinen og tørletrommelen. De har vel vært ferdige i to-tre timer eller noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1036 Del Skrevet 19. desember 2006 Dere har så avanserte telefoner ← Langt i fra! Jeg har en gammel Nokia. Men jeg tror det er en funksjon som heter "chat" på den, der man kan melde flere på en gang? Men som sagt, er jeg litt blond på det der. Så jeg vet ikke åssen det fungerer.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1037 Del Skrevet 19. desember 2006 Langt i fra! Jeg har en gammel Nokia. Men jeg tror det er en funksjon som heter "chat" på den, der man kan melde flere på en gang? Men som sagt, er jeg litt blond på det der. Så jeg vet ikke åssen det fungerer.. :klø: ← Det er kjempe enkelt :-D Akkuratt som å chatte på pcn.. Bare mindre skjerm da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. desember 2006 #1038 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, jeg kan ikke tenke meg at min har noe sånt, og dessuten er jeg ikke sikker på om jeg klarer å se alt på liten skjerm... (Kjekt å få sagt det selv før noen andre sier det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1039 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, det der synet er ikke enkelt. Jeg bør vel dra frem brillene mine jeg da, dersom jeg skal skravle på mobilen.. Nå ble jeg plutselig effektiv. Har hengt opp masse nyvaska klær, samt bretta sammen en hel haug som var ferdig tørket. Dessuten har jeg hengt opp julestjerna mi i vinduet (henta min urgamle stjerne hjemme hos mamma), sånn at jeg nå har to stjerner. Jeg har også svinsa litt rundt og rydda her, og tømt oppvaskmaskinen. Ikke verst det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. desember 2006 #1040 Del Skrevet 19. desember 2006 Deilig å føle at man har fått gjort litt ja, letter samvittigheten litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå