Daria Skrevet 19. desember 2006 #1001 Del Skrevet 19. desember 2006 Ehm.. Er ikke sikker på om det er nødvendig.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1002 Del Skrevet 19. desember 2006 Men jeg har ikke sjekket posten på noen dager, så det kan nok være det er kommet Så gøy! ← Jammen så kom deg ut og hent posten da, kvinnemenneske!! Jeg har jo gått her å venta i spenning siden lørdag må du forstå.. *rister oppgitt på hodet* Men hva skal jeg finne på for å overraske dere da, tro? :klø: *vrir hjernen til det gjør vondt* ← Du må i alle fall ikke fortelle det her ← Joo.. Fortell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1003 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg kan da ikke fortelle noe jeg ikke selv vet enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1004 Del Skrevet 19. desember 2006 Jo det syns jeg godt du kan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 19. desember 2006 #1005 Del Skrevet 19. desember 2006 Det kan jo bli spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jo, det kunne blitt spennende. Men mye vrøvl, vil jeg tro. Nei, vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1007 Del Skrevet 19. desember 2006 eey... Du ser luren ut nå... Jeg liker ikke sånt... Forteeell... Værsåsnilllllllllll... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1008 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg visste du kom til å bite på den, Uri! Du som er så utålmodig! Men jeg har jo ikke funnet ut av noe enda, så du må pent nødt til å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. desember 2006 #1009 Del Skrevet 19. desember 2006 Du er egentlig bare en luremus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1010 Del Skrevet 19. desember 2006 Der sa du det, Daria. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1011 Del Skrevet 19. desember 2006 *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1012 Del Skrevet 19. desember 2006 Men guuuuuuriiiii så god jeg er til å lure! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1013 Del Skrevet 19. desember 2006 hm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1014 Del Skrevet 19. desember 2006 Usj, det er skikkelig gråvær her i dag. Det regner. Men jeg er egentlig glad til at det ikke snør. For jeg hadde vært lite lysten på å ut å måke snø. Fikk overdose for mange år fremover i fjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1015 Del Skrevet 19. desember 2006 Tror ikke dere får samme værforhold som i fjor. Jeg kan godt tenke meg litt snø, som forsvinner 1. nyttårsdag og etter det blir det bare varmere og varmere, og når mars kommer, slenger jeg klærne og ligger ute og slikker sol dagen lang.. DET hadde vært noe det.. Skal du være hjemme på jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1016 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, det hadde sannelig vært noe! Om jeg skal være hjemme i jula? Vel, jeg skal være hos mamma fra julaften til dagen etterpå, iallfall. Har en mann som ikke klarer å slappe av hos henne, for der har han ikke muligheten til å gjøre så mye. Verken bil eller PC, og da blir han rimelig rastløs. Jeg får se om jeg blir en dag eller to ekstra, for jeg synes det er litt kjipt å bare være en natt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 19. desember 2006 #1017 Del Skrevet 19. desember 2006 Du kan ikke ta moren din med hjem til dere da? Det virker liksom så dumt ut at mannen drar hjem mens du blir.. Man skal jo være sammen med sine kjæreste når det er jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1018 Del Skrevet 19. desember 2006 Du skjønner; jula betyr ingenting for ham, det er meg som "drar" ham med meg for å feire jul. Han kunne veldig godt vært foruten. Han er jo ikke vant med det, vet du. Så jeg tror ikke han bryr seg så mye dersom jeg velger å bli igjen, eller om jeg drar til mamma en dag eller to før han kommer. Det er litt kjipt det der, men sånn er det bare.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 19. desember 2006 #1019 Del Skrevet 19. desember 2006 Jøss nå var det jammen litt voksen alvorsprat på gang. Og jeg som hadde tenkt å mobbe Bippe litt med at det ikke akkurat er mye alvor i dette huset heller Ser ut som du koser deg i ferien i all fall. Og gjør akkurat det jeg ville ha gjort: KG istedenfor juleshopping, kakebaking og vasking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1020 Del Skrevet 19. desember 2006 Jøss nå var det jammen litt voksen alvorsprat på gang. Og jeg som hadde tenkt å mobbe Bippe litt med at det ikke akkurat er mye alvor i dette huset heller Ser ut som du koser deg i ferien i all fall. Og gjør akkurat det jeg ville ha gjort: KG istedenfor juleshopping, kakebaking og vasking ← Men du har rett i at det ikke er så veldig mye reflektert voksenprat her. Du tok oss visst i et svakt øyeblikk! Og gjett om jeg koser meg ja! I dag har jeg sittet på rompa hele tida. Har kun satt på et par vaskemaskiner (må visst ned å gjøre noe med klærne nå ja). Selv om det selvsagt er nok å gjøre i huset. Men det kommer en dag i morra også, og jaggu har jeg ikke fri da også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå