Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men jeg har ikke sjekket posten på noen dager, så det kan nok være det er kommet ;)  Så gøy! :hoppe:

Jammen så kom deg ut og hent posten da, kvinnemenneske!! :frustrert:

Jeg har jo gått her å venta i spenning siden lørdag må du forstå.. *rister oppgitt på hodet*

:ler:

Men hva skal jeg finne på for å overraske dere da, tro? :klø:

*vrir hjernen til det gjør vondt*

Du må i alle fall ikke fortelle det her :hoho:

Joo.. Fortell.. :sjarmor::sexy:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg visste du kom til å bite på den, Uri! Du som er så utålmodig! :sjarmor:

Men jeg har jo ikke funnet ut av noe enda, så du må pent nødt til å vente! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, det er skikkelig gråvær her i dag. Det regner.

Men jeg er egentlig glad til at det ikke snør. For jeg hadde vært lite lysten på å ut å måke snø. Fikk overdose for mange år fremover i fjor. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke dere får samme værforhold som i fjor.

Jeg kan godt tenke meg litt snø, som forsvinner 1. nyttårsdag og etter det blir det bare varmere og varmere, og når mars kommer, slenger jeg klærne og ligger ute og slikker sol dagen lang..

DET hadde vært noe det.. :Hehe:

:roll:

Skal du være hjemme på jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde sannelig vært noe! :ler:

Om jeg skal være hjemme i jula? Vel, jeg skal være hos mamma fra julaften til dagen etterpå, iallfall. Har en mann som ikke klarer å slappe av hos henne, for der har han ikke muligheten til å gjøre så mye. Verken bil eller PC, og da blir han rimelig rastløs. Jeg får se om jeg blir en dag eller to ekstra, for jeg synes det er litt kjipt å bare være en natt.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan ikke ta moren din med hjem til dere da?

Det virker liksom så dumt ut at mannen drar hjem mens du blir.. Man skal jo være sammen med sine kjæreste når det er jul..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønner; jula betyr ingenting for ham, det er meg som "drar" ham med meg for å feire jul. Han kunne veldig godt vært foruten. Han er jo ikke vant med det, vet du. ;)

Så jeg tror ikke han bryr seg så mye dersom jeg velger å bli igjen, eller om jeg drar til mamma en dag eller to før han kommer.

Det er litt kjipt det der, men sånn er det bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss nå var det jammen litt voksen alvorsprat på gang. Og jeg som hadde tenkt å mobbe Bippe litt med at det ikke akkurat er mye alvor i dette huset heller :ler:

Ser ut som du koser deg i ferien i all fall. Og gjør akkurat det jeg ville ha gjort: KG istedenfor juleshopping, kakebaking og vasking :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss nå var det jammen litt voksen alvorsprat på gang. Og jeg som hadde tenkt å mobbe Bippe litt med at det ikke akkurat er mye alvor i dette huset heller :ler:

Ser ut som du koser deg i ferien i all fall. Og gjør akkurat det jeg ville ha gjort: KG istedenfor juleshopping, kakebaking og vasking :ler:

Men du har rett i at det ikke er så veldig mye reflektert voksenprat her. Du tok oss visst i et svakt øyeblikk! :ler:

Og gjett om jeg koser meg ja! I dag har jeg sittet på rompa hele tida. Har kun satt på et par vaskemaskiner (må visst ned å gjøre noe med klærne nå ja). Selv om det selvsagt er nok å gjøre i huset. Men det kommer en dag i morra også, og jaggu har jeg ikke fri da også! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...