Gjest Kardemomme Skrevet 10. desember 2006 #781 Del Skrevet 10. desember 2006 Bare koselig det! Jeg kommer nok igjen, skal du se! Jeg håper på å bli gravid snart jeg også, selv om jeg ikke har dagbok blant dere prøvere. Boka mi handler om så mye annet galskap enn prøving, så jeg synes det passer best å ha den her blant de generelle. Som en oppdatering for deg, går jeg og venter på første mens etter pilleslutt. Har venta i 109 dager nå, og begynner å bli mildt sagt frusrtert.. Men den kommer vel når den kommer. Forhåpentligvis slipper jeg å vente i 109 dager til! ← Da blir det bra spennende å følge med fremover. Jeg er endelig ferdig med mensen nå, så nå går jeg inn i enda en prøveperiode. Nå skal jeg lage fiskegrateng og høre på julemusikk. Ha en fin 2. søndag i advent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 10. desember 2006 #782 Del Skrevet 10. desember 2006 109 dager siden forrige mens Det var lenge ja... Håper du har en fin helg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 10. desember 2006 #783 Del Skrevet 10. desember 2006 Håper du får en koselig kveld, Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #784 Del Skrevet 10. desember 2006 Her var det mye besøk! Så var det svar til alle. Skal mi sjå.. Uri: Jo, min tur til redusert stilling kommer nok også til slutt. I mellomtida kan jeg jo gå å glede meg til det! :-D Frida: Du maser da ikke! Jeg må vel innrømme at jeg er en av tvilerne til alternativ medisin, herunder akupunktur. Jeg har mer tro på at kroppen ordner opp selv, og mensen kommer når den har bestemt seg for å komme. I mellomtiden skal jeg prøve å være tålmodig. Bare jeg kan blåse ut litt her av og til, ordner det seg nok! :-D Daria: Hvor lite folk det er i butikkene gjenstår jo å se. Jeg synes alltid det er masse folk jeg, uansett når på døgnet det er. Nå før jul har de jo til og med kveldsåpent til klokka er elleve en kveld. Da er det også alltid tjukt av folk. Men jeg skal vel klare å finne noen julegaver likevel. Begynner nesten å få litt hetta nå, da jeg ikke har startet en gang. Men det går vel bra til slutt. Det gjør jo som regel det! Smile: Det spørs om jeg gidder det der med akupunktur. Men vi får se. Ellers er det kun fem arbeidsdager igjen til ferie ja! Gopia: Koselig at du følger med! Fiskegrateng ja. Det er det sannelig lenge siden jeg har laget! Tror jeg må skrive det opp på middagslista snart. Mannen er ikke så glad i hvit fisk, men får lurt i ham litt i fiskegratengen, da han faktisk spiser det. Ellers håper jeg du også har en fin søndag! Yamaha: 109 dager er rimelig lenge ja, eller 110 som det er i dag.. Men det ordner seg for snille jenter! Og takk, jeg har hatt en veldig fin helg! Håper du også har hatt det. Shatika: Tusen takk for det, og i like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #785 Del Skrevet 10. desember 2006 Skulle egentlig vært ute og spist middag med mannen i kveld. Men han ble så dårlig i magen, at vi måtte avlyse det. Han ligger og sover akkurat nå. Håper han blir fort bra igjen. I mellomtiden sitter jeg her og koser meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. desember 2006 #786 Del Skrevet 10. desember 2006 spist noe god mat i helga da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 10. desember 2006 #787 Del Skrevet 10. desember 2006 just presis! Der kom det litt matprat!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #788 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har egentlig ikke spist så mye god mat denne helga. Har vært litt ute og farta, pluss at jeg forventa skikkelig god mat i kveld. Men det måtte jo avlyses så.. Men til tirsdag er det julebord, så da skal jeg kose meg med god mat da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 10. desember 2006 #789 Del Skrevet 10. desember 2006 Hei hei, vennen Kan du ikke kjøpe deg noe take away?? Syns du fortjener litt god mat nå jeg. Ha en strålende kveld stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #790 Del Skrevet 10. desember 2006 Takk for det Liljen. Men jeg tror jeg bare tar meg et ostesmørbrød eller to. Iallfall noe veldig enkelt. Lader opp til tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 10. desember 2006 #791 Del Skrevet 10. desember 2006 Men jeg tror jeg bare tar meg et ostesmørbrød eller to. Iallfall noe veldig enkelt. Lader opp til tirsdag! ← Akkurat det spiser jeg nå Varmt, enkelt og veldig godt :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #792 Del Skrevet 10. desember 2006 Kjenner det romler i magen nå. Tror jeg må få fiksa meg noe å spise jeg også. Best å få det unnagjort før det blir for sent på kvelden. Og det er veldig godt med ostesmørbrød ja! Slenger man på litt vårløk og mais blir det ekstra godt. Det tror jeg at jeg skal gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 10. desember 2006 #793 Del Skrevet 10. desember 2006 Du må ha deg litt mat i magen ja! Det har jeg ikke tenkt på, er jo veldig gla i løk og mais.. Bruker egentlig bare smør, ketchup og ost.. Forandringer fryder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 10. desember 2006 #794 Del Skrevet 10. desember 2006 Ostesmørbrød tenkte jeg ikke på da jeg skulle lage meg litt mat ista.. Ble stekte poteter. Note to self: Gå innom galehuset hver gang jeg lurer på hva jeg skal spise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 10. desember 2006 #795 Del Skrevet 10. desember 2006 *har spist ... med stappe, potetsalat, sprøstekt løk, remulade og ketchup, i dag igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. desember 2006 #796 Del Skrevet 11. desember 2006 Ostesmørbrød er det jammen lenge siden jeg har spist Det må jeg huske på engang jeg skal ha noe som går raskt, men som skal være varmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 11. desember 2006 Forfatter #797 Del Skrevet 11. desember 2006 Du må ha deg litt mat i magen ja! Det har jeg ikke tenkt på, er jo veldig gla i løk og mais.. Bruker egentlig bare smør, ketchup og ost.. Forandringer fryder ← Forandring fryder så absolutt! Jeg bruker som regel det jeg har, enten det er løk, mais, skinke eller rester av kjøttdeig. Mye som kan brukes! Ostesmørbrød tenkte jeg ikke på da jeg skulle lage meg litt mat ista.. Ble stekte poteter. Note to self: Gå innom galehuset hver gang jeg lurer på hva jeg skal spise... ← *har spist ... med stappe, potetsalat, sprøstekt løk, remulade og ketchup, i dag igjen* ← I dag igjen? Jaja, det er vel egentlig ikke noe å bli overrasket over. Det jo tross alt deg det er snakk om, vimse! Ostesmørbrød er det jammen lenge siden jeg har spist Det må jeg huske på engang jeg skal ha noe som går raskt, men som skal være varmt ← Jeg spiser det relativt ofte jeg. Blir som regel det for eksempel dersom mannen ikke kommer hjem til middag. For da gidder jeg ikke lage noe store greier bare til meg selv. *lat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. desember 2006 #798 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei Bippe. Innom for å ønske deg en fin dag. Nå har du snart ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. desember 2006 #799 Del Skrevet 11. desember 2006 *har spist ... med stappe, potetsalat, sprøstekt løk, remulade og ketchup, i dag igjen* ← Jeg må si jeg er fryktelig nysgjerrig på hva ... er. Eller er det et forbudt ord her i galehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 11. desember 2006 #800 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg må si jeg er fryktelig nysgjerrig på hva ... er. Eller er det et forbudt ord her i galehuset? ← Husker vi hadde et ord vi ikke sa så fryktelig høyt i forrige dagboka til Bippe. (Når det var lenge siden Bippe hadde vært innom i dagboka og vi ville ha henne hit) Men jeg håper det ikke er det vimse spiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå