Gjest uri Skrevet 4. desember 2006 #681 Del Skrevet 4. desember 2006 Og panikken har roet seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #682 Del Skrevet 4. desember 2006 Usj! Ble kasta ut av KG en stund. Irriterende! Men nå er jeg på nett igjen! Juhuuu!! Ok.. Er man avhengig så er man avhengig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #683 Del Skrevet 4. desember 2006 Og panikken har roet seg.. ← Ja... Takk for svar, snuppa! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 4. desember 2006 #684 Del Skrevet 4. desember 2006 Bare koselig å "hjelpe" en venninnei "nød" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 4. desember 2006 #685 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei Kjempesøt avatar!!! Håper alt står bra til med Bippe og kattene hennes. Kommet dere etter helga? Ha en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #686 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei Kjempesøt avatar!!! Håper alt står bra til med Bippe og kattene hennes. Kommet dere etter helga? Ha en fin uke. ← Heia! Joda, Bippe har det fint! Sitter hjemme alene og koser meg i kveld. Venter mannen hjem hvert øyeblikk, men jeg har da fått min lenge etterlengtede dose KG. Kattene har det også bra. De ligger og drar seg begge to, og bare ser søte ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. desember 2006 #687 Del Skrevet 4. desember 2006 Han er hjemme igjen nå? Jobber han mye for tia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #688 Del Skrevet 5. desember 2006 *sniker litt* Ja, han jobber en god del, mye å gjøre på jobben for tida. Men nå er han en del på vift om kveldene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #689 Del Skrevet 5. desember 2006 Ser ut til å bli en forholdsvis rolig dag på jobben min i dag. Håper inderlig det varer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #690 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. desember 2006 #691 Del Skrevet 5. desember 2006 Godt med litt pusterom innimellom også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. desember 2006 #692 Del Skrevet 5. desember 2006 Rolig dag = tid til KG? Her inne blir man i alle fall i julehumør Men du Bippe... Du vet at det må en eggløsning til før du får mensen, så mulighetene for å bli gravid før du får mensen tilbake er absolutt tilstede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 5. desember 2006 #693 Del Skrevet 5. desember 2006 Der har du sneket deg innom ja.. Jei er så gla at jei ikke kan la være å håppe Sjampis hos mei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. desember 2006 #694 Del Skrevet 5. desember 2006 Hun der over her er ikke helt god i hodet i dag, tror malingslukta har gjort noe der i gården... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 5. desember 2006 #695 Del Skrevet 5. desember 2006 :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. desember 2006 #696 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2006 #697 Del Skrevet 5. desember 2006 Malingslukt og champagne er ikke nødvendigvis en heldig kombinasjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. desember 2006 #698 Del Skrevet 5. desember 2006 på en tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. desember 2006 Forfatter #699 Del Skrevet 5. desember 2006 Rolig dag = tid til KG? Her inne blir man i alle fall i julehumør Men du Bippe... Du vet at det må en eggløsning til før du får mensen, så mulighetene for å bli gravid før du får mensen tilbake er absolutt tilstede... ← Rolig dag = tid til KG? Egentlig ikke, men jeg sniker meg innom litt likevel.. Jeg vet at det er mulig å bli gravid uten mensen. Men jeg har ikke merket noe til ett eneste symptom, og buksene passer fortsatt like bra som før. Så jeg tror ærlig talt ikke sjansen er særlig stor for at det kan ha skjedd noe. Men dersom det drar ut i en da flere måneder, kan jeg sikkert ta en test etter hvert for å stille nysgjerrigheten din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 5. desember 2006 #700 Del Skrevet 5. desember 2006 Ok.. Er man avhengig så er man avhengig.. ← Du avhengig?? Jeg og Du tilfredstiller nyskjerrigheten min og en del ved å ta en test altså *krysser fingrer for deg altså* stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå