Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #661 Del Skrevet 4. desember 2006 Men jeg er her nå! Og bare vent til juleferien min. Da håper jeg at jeg får brukt litt tid på dere. Dersom mannen ikke tar med seg PC'n på jobb, vel og merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. desember 2006 #662 Del Skrevet 4. desember 2006 Det skal han ikke, det skal VI sørge for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 4. desember 2006 #663 Del Skrevet 4. desember 2006 årh.. Han skulle bare våge seg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #664 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis han gjør det, så kommer jeg til deg vimse. Så kan vi byttelåne på PC'n din, og på å skravle med Uri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 4. desember 2006 #665 Del Skrevet 4. desember 2006 Eller du kan få min gamle pc i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 4. desember 2006 #666 Del Skrevet 4. desember 2006 Der var du ja Koseli Men jeg kan ikke være her så lenge jeg.. Må på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. desember 2006 #667 Del Skrevet 4. desember 2006 Hvis han gjør det, så kommer jeg til deg vimse. Så kan vi byttelåne på PC'n din, og på å skravle med Uri! ← Den er god! Jeg har faktisk TO datamaskiner som er oppe og går, den ene har bare 15¨skjerm, men det gjør vel ikke noe Eller du kan få min gamle pc i julegave ← Lurt!! Der var du ja Koseli Men jeg kan ikke være her så lenge jeg.. Må på jobb ← Noen som gleder seg til nattevakt eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #668 Del Skrevet 4. desember 2006 Eller du kan få min gamle pc i julegave ← Eller du kan komme hit og hjelpe meg med å sette opp den stasjonære. For Bippemannen kommer visst ikke til å få gjort det med det første.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #669 Del Skrevet 4. desember 2006 Den er god! Jeg har faktisk TO datamaskiner som er oppe og går, den ene har bare 15¨skjerm, men det gjør vel ikke noe ← Bare jeg tar på meg arbeidsbrillene mine, så skal jeg vel få det til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #670 Del Skrevet 4. desember 2006 Der var du ja Koseli Men jeg kan ikke være her så lenge jeg.. Må på jobb ← Er det ikke typisk? Når jeg først er pålogga i mer enn fem minutter om gangen, så kan ikke du skravle med meg.. Men men, vi får det vel til til slutt. Kanskje vi rett og slett må booke hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 4. desember 2006 #671 Del Skrevet 4. desember 2006 Eller du kan komme hit og hjelpe meg med å sette opp den stasjonære. For Bippemannen kommer visst ikke til å få gjort det med det første.. ← Du får se å stramme han opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 4. desember 2006 #672 Del Skrevet 4. desember 2006 Eller du kan komme hit og hjelpe meg med å sette opp den stasjonære. For Bippemannen kommer visst ikke til å få gjort det med det første.. ← Lurt det og!! Hva er det egentlig den feiler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #673 Del Skrevet 4. desember 2006 Du får se å stramme han opp litt ← Det har jeg forgjeves prøvd på i snart syv år.. Lurt det og!! Hva er det egentlig den feiler?? ← Tja, det vet jeg sannelig ikke. Tror du må finne det ut selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 4. desember 2006 #674 Del Skrevet 4. desember 2006 Så spennende.. Liker slike utfordringer.. Ser på vg at har vært dødsulykke der du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 4. desember 2006 #675 Del Skrevet 4. desember 2006 Eller kanskje ikke. Nå ble jeg i tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #676 Del Skrevet 4. desember 2006 Ikke HELT der jeg bor nei, men det er ikke så ALT for langt unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 4. desember 2006 #677 Del Skrevet 4. desember 2006 Oki.. Jeg blander litt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #678 Del Skrevet 4. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 4. desember 2006 #679 Del Skrevet 4. desember 2006 Ikke helt oppdatert på hele sørlandet vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #680 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg er ikke oppdatert på vestlandet heller, så der stiller vi likt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå