Gjest uri Skrevet 30. november 2006 #621 Del Skrevet 30. november 2006 Ja det er noe i den duren... Uhåndterbart er et ord jeg ikke har hørt før da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. november 2006 #622 Del Skrevet 30. november 2006 Uhåndterlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 30. november 2006 #623 Del Skrevet 30. november 2006 Da kan jeg stryke uhåndterbart fra den mentale ordlisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #624 Del Skrevet 1. desember 2006 *sniker litt i dag også* Det er fredda' i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. desember 2006 #625 Del Skrevet 1. desember 2006 Fredag og 1. desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. desember 2006 #626 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei hei snuppa Bare innom med en stor og ønske om en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 2. desember 2006 #627 Del Skrevet 2. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 2. desember 2006 #628 Del Skrevet 2. desember 2006 Helg ja... for de som ikke jobber både lørdag og søndag så.... Gjett hvem som gleder seg til neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 2. desember 2006 #629 Del Skrevet 2. desember 2006 Har du glemt oss??? Jeg har en overraskelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 3. desember 2006 #630 Del Skrevet 3. desember 2006 Gjett hvem som gleder seg til neste helg ← Jeg gleder meg også for da har vi begynt juleferien fra skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #631 Del Skrevet 3. desember 2006 Her er jeg! Endelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #632 Del Skrevet 3. desember 2006 Vi har hatt fullt hus her i helga, derfor har jeg vært fraværende. Jeg har ikke glemt dere, Uri. Det er da ikke mulig! Jeg har nemlig hatt abstinenser hver dag, men har ikke hatt mulighet til å stikke innom her. Mamma har vært på besøk, henta henne i byen rett etter jobb på fredag. I dag kom broren min med familien også, så det har vært riktig så livlig her. Kattene er helt utslitte etter å ha blitt lekt med av ungene. De ligger rett ut begge to. Men det har vært en veldig koselig helg. Mamma har hjulpet med å sette opp en hylle og plassert pynteting og slikt. Så laget vi lasagne i dag, med is og pannekaker til dessert. Mmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #633 Del Skrevet 3. desember 2006 Nå dro mannen ut på vift, så da benytter jeg sjansen til å sitte her og oppdatere meg på alt jeg har gått glipp av mens jeg har vært borte. Blir sikkert MASSE å lese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2006 #634 Del Skrevet 3. desember 2006 Bippe! Nå hadde jeg akkurat tenkt meg inn hit for å etterlyse deg igjen Hyggelig med familiebesøk da, selv om det høres ut som om kattene hat fått kjørt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #635 Del Skrevet 3. desember 2006 Så hyggelig å bli etterlyst! Holdt nesten på å skrive ettersøkt, men jeg tror ikke det har gått SÅ langt enda.. Og kattene har fått kjørt seg ja. Den ene fant ut av at hun skulle gå og gjemme seg til slutt. Jeg skjønte ikke hvor hun var blitt av, og måtte riste litt i matskåla hennes før hun kom tuslende. Men da sover de kanskje godt i natt, når de har løpt rundt i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2006 #636 Del Skrevet 3. desember 2006 Katter og småbarn er ikke alltid de beste venner nei Katten til tante gjemte seg bare den så lillebror da han var 2-3 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #637 Del Skrevet 3. desember 2006 Men altså; de var i grunnen gode venner. De lekte veldig fint. Men den ene katten fikk nok etter hvert og gikk og gjemte seg. Den andre holdt ut den. Det hjalp seg imidlertid når vi henta frem isen og pannekakene, da ble ungene rimelig kjapt opptatt av noe annet enn katten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. desember 2006 #638 Del Skrevet 3. desember 2006 Man må jo prioritere: Kattene er der hele tiden, mens isen og pannekakene blir borte igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #639 Del Skrevet 3. desember 2006 Og når de er "mette" av middagen etter å spist fem munnfuller, men en halvtime etterpå har man plass i magen til tre pannekaker og tre porsjoner is! PLUSS sjokolade! Unger er herlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #640 Del Skrevet 3. desember 2006 Mannen er hjemme igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå