Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vi har hatt fullt hus her i helga, derfor har jeg vært fraværende. Jeg har ikke glemt dere, Uri. Det er da ikke mulig! :riste:

Jeg har nemlig hatt abstinenser hver dag, men har ikke hatt mulighet til å stikke innom her. Mamma har vært på besøk, henta henne i byen rett etter jobb på fredag. I dag kom broren min med familien også, så det har vært riktig så livlig her. Kattene er helt utslitte etter å ha blitt lekt med av ungene. De ligger rett ut begge to. :ler:

Men det har vært en veldig koselig helg. Mamma har hjulpet med å sette opp en hylle og plassert pynteting og slikt. Så laget vi lasagne i dag, med is og pannekaker til dessert. Mmmm... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå dro mannen ut på vift, så da benytter jeg sjansen til å sitte her og oppdatere meg på alt jeg har gått glipp av mens jeg har vært borte. Blir sikkert MASSE å lese! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bippe! :hoppe:

Nå hadde jeg akkurat tenkt meg inn hit for å etterlyse deg igjen ;) Hyggelig med familiebesøk da, selv om det høres ut som om kattene hat fått kjørt seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å bli etterlyst! Holdt nesten på å skrive ettersøkt, men jeg tror ikke det har gått SÅ langt enda.. :ler:

Og kattene har fått kjørt seg ja. Den ene fant ut av at hun skulle gå og gjemme seg til slutt. Jeg skjønte ikke hvor hun var blitt av, og måtte riste litt i matskåla hennes før hun kom tuslende. Men da sover de kanskje godt i natt, når de har løpt rundt i kveld. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter og småbarn er ikke alltid de beste venner nei :ler: Katten til tante gjemte seg bare den så lillebror da han var 2-3 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Men altså; de var i grunnen gode venner. De lekte veldig fint. Men den ene katten fikk nok etter hvert og gikk og gjemte seg. Den andre holdt ut den. Det hjalp seg imidlertid når vi henta frem isen og pannekakene, da ble ungene rimelig kjapt opptatt av noe annet enn katten. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når de er "mette" av middagen etter å spist fem munnfuller, men en halvtime etterpå har man plass i magen til tre pannekaker og tre porsjoner is!

PLUSS sjokolade!

Unger er herlige! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...