Gjest uri Skrevet 30. november 2006 #582 Skrevet 30. november 2006 Javel ja... Godmorgen!!! Godmorgen hmm.. Ja.. Ekko her ja... Nåmådusetilåfådeglitttidslikatdukansitteherogsnakkesammenmedoss!!!!!
Daria Skrevet 30. november 2006 #583 Skrevet 30. november 2006 Nåmådusetilåfådeglitttidslikatdukansitteherogsnakkesammenmedoss!!!!! ←
Catus Skrevet 30. november 2006 Forfatter #586 Skrevet 30. november 2006 Jeg er på jobb.. *sniker bittelitt*
Catus Skrevet 30. november 2006 Forfatter #588 Skrevet 30. november 2006 Ikke så lett, da det er masse å gjøre. Men koselig å bli savnet!
Gjest uri Skrevet 30. november 2006 #589 Skrevet 30. november 2006 Drit i jobben da!! Kan du ikke brekke foten eller noe, slik at du bir sykemeldt og kan sitte her hele dagen??
Daria Skrevet 30. november 2006 #591 Skrevet 30. november 2006 Kan du ikke brekke foten eller noe, slik at du bir sykemeldt og kan sitte her hele dagen?? ← Uri -med løsninger på det meste...
Catus Skrevet 30. november 2006 Forfatter #592 Skrevet 30. november 2006 Kan du ikke brekke foten eller noe, slik at du bir sykemeldt og kan sitte her hele dagen?? ← Jeg har faktisk hatt en periode nå der jeg er så lei av jobben, at jeg har grudd meg til å gå på jobb. Da har jeg faktisk ønsket å bli syk eller noe, bare for å slippe. Det er i grunnen ikke noen god føelse.. Men brekke beinet? Tja, kanskje ikke så dumt? Får bare vente på snøen da, sånn at jeg kan skli på glatta og brekke noe!
Daria Skrevet 30. november 2006 #593 Skrevet 30. november 2006 Jeg har faktisk hatt en periode nå der jeg er så lei av jobben, at jeg har grudd meg til å gå på jobb. Da har jeg faktisk ønsket å bli syk eller noe, bare for å slippe. Det er i grunnen ikke noen god føelse.. ← Uff da, det er ikke noe gøy å ha det sånn Men du trenger jo ike investere i brodder med det første...
Gjest vimse Skrevet 30. november 2006 #594 Skrevet 30. november 2006 Jeg har faktisk hatt en periode nå der jeg er så lei av jobben, at jeg har grudd meg til å gå på jobb. Da har jeg faktisk ønsket å bli syk eller noe, bare for å slippe. Det er i grunnen ikke noen god føelse.. Men brekke beinet? Tja, kanskje ikke så dumt? Får bare vente på snøen da, sånn at jeg kan skli på glatta og brekke noe! ← Usj, det er pyton å ha det sånn, forhåpentligvis går det over ganske snart på! Uff da, det er ikke noe gøy å ha det sånn Men du trenger jo ike investere i brodder med det første... ← Sant!
Gjest uri Skrevet 30. november 2006 #595 Skrevet 30. november 2006 Jeg kan godt hjelpe deg med benet altså
Gjest vimse Skrevet 30. november 2006 #597 Skrevet 30. november 2006 Man oppfordrer ikke til vold her altså
Gjest uri Skrevet 30. november 2006 #598 Skrevet 30. november 2006 Trenger ikke være voldelig for å brekke et bein!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå