Catus Skrevet 28. november 2006 Forfatter #562 Skrevet 28. november 2006 Sniker meg innom her en kjapp tur på jobb, selv om jeg egentlig ikke har tid. Koselig å se at det ventet så mange hilsner til meg! Og uri: god jul!!
Gjest vimse Skrevet 28. november 2006 #564 Skrevet 28. november 2006 Her lå du faktisk nedover på side 2! Dette her går ikke an rett og slett
Catus Skrevet 28. november 2006 Forfatter #566 Skrevet 28. november 2006 Her lå du faktisk nedover på side 2! Dette her går ikke an rett og slett ← Nei jeg er helt enig med deg vimse, det går ikke an! Men nå er jeg her! Mannen trengte ikke PC'n i dag. Hadde jeg visst at den lå og ventet på meg hjemme, hadde jeg muligens ikke giddet å sitte overtid i dag.. Lurer på om jeg ikke er en smule avhengig..? Bra at du sniker litt! Sånt liker vi! ← Klarer jo ikke la være. Abstinensene blir for sterke. Spørs bare om arbeidgiver hadde likt det dersom han visste jeg satt og sneik av og til. Men noen pauser må man vel ha. Andre mennesker har jo røykepauser!
Gjest vimse Skrevet 28. november 2006 #567 Skrevet 28. november 2006 Man skal ha pauser innimellom, det er viktig for hjernen å få luftet seg litt og tenke på helt andre ting
Frida Frosk Skrevet 28. november 2006 #568 Skrevet 28. november 2006 Pauser må vi jo ha. Og vi som ikke røyker har lov til å ta KG-pauser. Lurer på om det står i arbeidsmiljøloven kanskje? :klø:
Daria Skrevet 28. november 2006 #569 Skrevet 28. november 2006 Lurer på om det står i arbeidsmiljøloven kanskje? :klø: ← Det burde det hvertfall Der jeg jobbet før hadde jeg kollegaer som røykte/skravlet bort over en time hver dag, etter det har jeg sjelden dårlig samvittighet for noen KG-minutter her og der...
Gjest uri Skrevet 28. november 2006 #570 Skrevet 28. november 2006 Skulle ikke maskinen være hjemme i dag eller??
Gjest vimse Skrevet 28. november 2006 #571 Skrevet 28. november 2006 Mannen har sikkert vært hjemme han også
Catus Skrevet 29. november 2006 Forfatter #573 Skrevet 29. november 2006 Man skal ha pauser innimellom, det er viktig for hjernen å få luftet seg litt og tenke på helt andre ting ← Så sant så sant! Pauser må vi jo ha. Og vi som ikke røyker har lov til å ta KG-pauser. Lurer på om det står i arbeidsmiljøloven kanskje? :klø: ← Det burde det absolutt gjøre! *noterer forslaget for å ta det med videre til fagforeninga* Det burde det hvertfall Der jeg jobbet før hadde jeg kollegaer som røykte/skravlet bort over en time hver dag, etter det har jeg sjelden dårlig samvittighet for noen KG-minutter her og der... ← Jeg får dårlig samittighet likevel jeg, for jeg VET jeg EGENTLIG ikke har tid. Det er slitsomt å ha flink pike-syndromet.. Skulle ikke maskinen være hjemme i dag eller?? ← Jo den var det, men noe kom i veien.. Mannen har sikkert vært hjemme han også ← Nemlig! Hø hø.. Neida, vi hadde faktisk besøk i går kveld. Derfor ble det ikke noe mer KG på meg.
Eeyore Skrevet 29. november 2006 #574 Skrevet 29. november 2006 Hopp og hei Bippe Det er faktisk jobben som eier laptopen til sambo, så der må jeg smiske veldig for å få låne
Catus Skrevet 29. november 2006 Forfatter #575 Skrevet 29. november 2006 Endelig på tide å dra hjem fra jobb! Og bare to dager igjen til helg!
Catus Skrevet 29. november 2006 Forfatter #576 Skrevet 29. november 2006 Hopp og hei Bippe Det er faktisk jobben som eier laptopen til sambo, så der må jeg smiske veldig for å få låne ← Hei Eeyore! Håper laptopen venter på meg hjemme, sånn at jeg får tid til å stikke innom deg. Lenge siden jeg har fått sjansen til en dagbokrunde nå. Blir liksom ikke det jeg prioriterer på de små snikerundene mine mens jeg er på jobb. Det der med de PC'ene er irriterende altså. Jeg håper vi får til den stasjonære snart, sånn at jeg ikke er avhengig av mannens PC hele tida. Får se og skaffe deg en du også!
Eeyore Skrevet 29. november 2006 #577 Skrevet 29. november 2006 Kjenner meg igjen i det der. Prøver å få tatt noen dagbøker hver dag, slik at jeg får besøkt alle på en uke Vi har stasjonær PC da, men det hjelper lite når vi ikke har nett Jobber med saken, men det er noen linjer som er i ustand hos telenor og de er jo ikke akkurat raske til å fikse. I mellomtiden snylter vi på naboen trådløse
Gjest vimse Skrevet 29. november 2006 #579 Skrevet 29. november 2006 Du denna stasjonære, er ikke det bare et antivirusprogram som mangler? Eller er jeg helt på jordet? Det er jo ikke så vanskelig å få det organisert i løpet av kort tid liksom
Petra Prøvedokke Skrevet 29. november 2006 #580 Skrevet 29. november 2006 hvordan er det med bippe i dag??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå