smile Skrevet 26. november 2006 #541 Del Skrevet 26. november 2006 Hellu!!! HVordan går det i heimen i dag??? Fikk dere en koselig kveld i går??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. november 2006 Forfatter #542 Del Skrevet 26. november 2006 Mannen skal på vift i dag, og trenger PC'en til det han skal gjøre. Så da blir jeg hjemme alene i noen timer nå, uten mulighet for KG. Hvordan skal jeg overleve?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 26. november 2006 Forfatter #543 Del Skrevet 26. november 2006 For øvrig hadde vi en koselig sløvekveld i går. Satt i sofaen og så på film og bare koste oss. Slapp unna besøk gjorde vi også, utrolig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 26. november 2006 #544 Del Skrevet 26. november 2006 Det var dårlig gjort av mannen!! Du får sløve forann tv'n eller gjøre noe..... uhm... Fornuftig?? Eller så kan du godt komme hit og bli med mannen i selskap så kan jeg gjøre noe lurt hos deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. november 2006 #545 Del Skrevet 26. november 2006 Eller du kan komme hit og gå tur, så kommer jeg meg ut også...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. november 2006 Forfatter #546 Del Skrevet 27. november 2006 Det var dårlig gjort av mannen!! Du får sløve forann tv'n eller gjøre noe..... uhm... Fornuftig?? Eller så kan du godt komme hit og bli med mannen i selskap så kan jeg gjøre noe lurt hos deg.. ← Jeg gjorde faktisk noe lurt! Jeg bakte brød! Og var ikke DET fornuftig, så vet ikke jeg! Også sløvet vi i sofaen resten av kvelden. Mannen hadde leid film med seg hjem. Da Vinci Koden. Den var veldig bra, nå gjenstår det vel bare å lese boka? Eller du kan komme hit og gå tur, så kommer jeg meg ut også...... ← Men du kom deg jo ut på egen hånd du? ..selv om du ikke kom så langt. Stakkars deg som har vondt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. november 2006 Forfatter #547 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er forresten fortsatt på jobb. Masse å gjøre, men nå gidder jeg snart ikke mer. Er sliten i både kropp og sjel. Måtte bare innom her en liten tur, da mannen har tatt med seg laptopen på jobb. Han kommer til å trenge den hver dag fremover. Det betyr at det ikke blir så mye KG-tid på meg.. Må visst få ham til å sette opp den stasjonære. Men ettersom jeg husker, har vi muligens ikke alle delene til den.. AAAAARRRRGH!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. november 2006 #548 Del Skrevet 27. november 2006 Da Vinci koden er knall bra ja :-D Men lese boka har jeg hvertfall ikke jeg tenkt å gjøre... Tror det blir i tyngste laget for min del... Holder meg til filmen, enkelt og greit Tror enda jeg har til gode å lese en bok som er blitt laget til film Har Narnia, men ikke fått lest den enda.. Satser på at ungene snart får interesse i å høre meg lese høyt for dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. november 2006 #549 Del Skrevet 27. november 2006 Du får si til mannen at vi trenger at du har maskin tilgjengelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. november 2006 Forfatter #550 Del Skrevet 27. november 2006 Det hjalp ikke, Daria! Men nå vil jeg hjem og slappe av. Orker ikke sitte på jobb lenger. Vi får heller skravles mer litt senere. Ta-ta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 27. november 2006 #551 Del Skrevet 27. november 2006 Hmf... God tur hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. november 2006 #552 Del Skrevet 27. november 2006 Skal han ha maskinen med seg ut enda mer For en frekking!!! kan ikke jobben skaffe han en da?? Stakars deg Og stakkars oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. november 2006 #553 Del Skrevet 27. november 2006 Privat maskin på jobb er Det får da jaggu jobben stå for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. november 2006 #554 Del Skrevet 27. november 2006 Og stakkars deg som jobber så fælt om dagen!!! :klem: Ønsker deg en god arbeidsdag siden du sikkert leser dette når du jobber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 27. november 2006 #555 Del Skrevet 27. november 2006 Hm... ta med pcen på jobb? Han må jo forstå at du har mer bruk for den enn han!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. november 2006 #556 Del Skrevet 27. november 2006 Privat maskin på jobb er Det får da jaggu jobben stå for ← AMEN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. november 2006 #557 Del Skrevet 27. november 2006 Hm... ta med pcen på jobb? Han må jo forstå at du har mer bruk for den enn han!? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. november 2006 #558 Del Skrevet 27. november 2006 Helt enig!!! Ha en strålende kveld, snuppis. stor stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 28. november 2006 #559 Del Skrevet 28. november 2006 DU sover nok ikke... Men du er jo så travel med så mye annet, eller ingenting, men er da uten pc.. Kjeeeeeder meg.... Håper du får en fin dag på jobb snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 28. november 2006 #560 Del Skrevet 28. november 2006 Tror du må ønske deg laptop til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå