Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen skal på vift i dag, og trenger PC'en til det han skal gjøre. Så da blir jeg hjemme alene i noen timer nå, uten mulighet for KG. Hvordan skal jeg overleve?? :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øvrig hadde vi en koselig sløvekveld i går. Satt i sofaen og så på film og bare koste oss. Slapp unna besøk gjorde vi også, utrolig nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dårlig gjort av mannen!! :fy_fy:

Du får sløve forann tv'n eller gjøre noe.....

uhm...

Fornuftig?? :sjenert:

Eller så kan du godt komme hit og bli med mannen i selskap :idesmil: så kan jeg gjøre noe lurt hos deg.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dårlig gjort av mannen!! :fy_fy:

Du får sløve forann tv'n eller gjøre noe.....

uhm...

Fornuftig??  :sjenert:

Eller så kan du godt komme hit og bli med mannen i selskap :idesmil: så kan jeg gjøre noe lurt hos deg.. :ler:

Jeg gjorde faktisk noe lurt! Jeg bakte brød! Og var ikke DET fornuftig, så vet ikke jeg! :ler:

Også sløvet vi i sofaen resten av kvelden. Mannen hadde leid film med seg hjem. Da Vinci Koden. Den var veldig bra, nå gjenstår det vel bare å lese boka?

Eller du kan komme hit og gå tur, så kommer jeg meg ut også......

:klem:

Men du kom deg jo ut på egen hånd du? :)

..selv om du ikke kom så langt. Stakkars deg som har vondt.. :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er forresten fortsatt på jobb. Masse å gjøre, men nå gidder jeg snart ikke mer. Er sliten i både kropp og sjel.

Måtte bare innom her en liten tur, da mannen har tatt med seg laptopen på jobb. Han kommer til å trenge den hver dag fremover. Det betyr at det ikke blir så mye KG-tid på meg.. :tristbla:

Må visst få ham til å sette opp den stasjonære. Men ettersom jeg husker, har vi muligens ikke alle delene til den.. :forvirret:

AAAAARRRRGH!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Vinci koden er knall bra ja :-D

Men lese boka har jeg hvertfall ikke jeg tenkt å gjøre... Tror det blir i tyngste laget for min del... :ler: Holder meg til filmen, enkelt og greit :Nikke:

Tror enda jeg har til gode å lese en bok som er blitt laget til film :forvirret: Har Narnia, men ikke fått lest den enda.. Satser på at ungene snart får interesse i å høre meg lese høyt for dem.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp ikke, Daria! :grine:

Men nå vil jeg hjem og slappe av. Orker ikke sitte på jobb lenger. Vi får heller skravles mer litt senere.

Ta-ta! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

DU sover nok ikke... Men du er jo så travel med så mye annet, eller ingenting, men er da uten pc.. :sur:

Kjeeeeeder meg....

Håper du får en fin dag på jobb snuppa :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...