Catus Skrevet 21. november 2006 Forfatter #481 Del Skrevet 21. november 2006 jeg liker å pynte til jul! men det er kun adventsstake som er lov frem til lille julaften! -når er forresten 1. søndag i advent i år? ← Jeg liker også å pynte til jul. Men forløpig er ikke huset noe å skryte av, slik at jeg ikke er så inspirert til å pynte enda.. Men jeg er som regel med å pynte juletreet hjemme hos mamma lille julaften, og det er koselig! :-D Ellers er vel første søndag i advent den 3.desember, er det ikke? Håper du får en fin dag på jobb ← Tusen takk snuppa! Det var ikke så galt i dag. Bortsett fra at jeg måtte ta sykkelen fatt til et møte. Når jeg skulle tilbake til kontoret, pøste det selvfølgelig ned. Og jeg som ikke hadde regntøy, så ut som en rimelig drukna katt til slutt. Jeg var nok litt av et syn! Nå er det fakstisk snart 1. desember, så jeg må snart skynde meg å få laget julekort for i år. Begynner å skjønne hvor uttykke "som julekvelden på kjerringa" kommer fra etter hvert. Det går jo bare fortere og fortere for hvert år. Synes ikke det er lenge siden fjor jul jeg... ← Julekvelden kommer på kjerringa for meg hvert eneste år. For eksempel løper jeg ofte rundt i butikkene lille julaften, med panikk i blikket og forsøker å finne de siste julegavene. At jeg aldri lærer! Neste uke.......altså i neste uke dere.... da får vi flytte inn i huset!!!!! Idag har jeg vasket ned badet vårt, og det er så fint der!!! Flis på veggene, hjørnebadekar, toalett som henger på veggen, en nydelig innredning... *sukk* For ikke å snakke om stuen vår.... åhhh.... nei dere må komme å besøke meg ← Altså; du kommer til å føde før tida dersom du fortsetter å jobbe så masse! Men gratulerer med ferdig hus! Det har sikkert blitt kjempefint! Og jeg kommer gjerne på besøk jeg, dersom du betaler flybilletten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. november 2006 Forfatter #482 Del Skrevet 21. november 2006 Hva synes dere forresten om den nye tittelen min? Passende til meg og dagboka, eller hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. november 2006 #483 Del Skrevet 21. november 2006 Bra tittel! Godt du kommer på det selv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. november 2006 Forfatter #484 Del Skrevet 21. november 2006 Må jo ha litt galgenhumor og selvironi, vet du! Så er jeg jo litt realist på samme tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. november 2006 #485 Del Skrevet 21. november 2006 Bra tittel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 21. november 2006 #486 Del Skrevet 21. november 2006 Det var en passende tittel ja Jeg betaler flybillett vet du Ikke noe problem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. november 2006 Forfatter #487 Del Skrevet 21. november 2006 Bra tittel! ← Næmen der var du tilbake! Er fornøyd med tittelen selv, om jeg kan få si det. Iallfall frem til jeg blir lei av den.. Det var en passende tittel ja Jeg betaler flybillett vet du Ikke noe problem!!! ← Da kommer jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 21. november 2006 #488 Del Skrevet 21. november 2006 Gudinne? Så lenge du ikke forventer at vi begynner å tilbe deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 21. november 2006 #489 Del Skrevet 21. november 2006 Hvem skal vi ellers tilbe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. november 2006 Forfatter #490 Del Skrevet 21. november 2006 Gudinne? Så lenge du ikke forventer at vi begynner å tilbe deg... ← *snurt* Hvem skal vi ellers tilbe? ← Som om jeg skulle sagt det selv! Bare unntatt latter-smilyen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. november 2006 Forfatter #491 Del Skrevet 21. november 2006 Nå har jeg nettopp sett So you think you can dance på TVNorge, og jeg sier bare: Heia Travis!!! Nå: CSI Miami sammen med KG (er alene hjemme) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 21. november 2006 Forfatter #492 Del Skrevet 21. november 2006 Fikk så sabla lyst på sjokolade! Men har jeg noe i skapet? NEI! *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 21. november 2006 #493 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har sjokolade, jeg har sjokolade, jeg har sjokoladeeeeeeeeeeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 21. november 2006 #494 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har også sjokolade!!!! Over en kilo faktisk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 22. november 2006 #495 Del Skrevet 22. november 2006 Veldig bra tittel Og jeg kan godt tilbe deg jeg altså Hvordan får en til å endre tittel da?? Ha en superstrålende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 22. november 2006 #496 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg liker også å pynte til jul. Men forløpig er ikke huset noe å skryte av, slik at jeg ikke er så inspirert til å pynte enda.. Men jeg er som regel med å pynte juletreet hjemme hos mamma lille julaften, og det er koselig! :-D Ellers er vel første søndag i advent den 3.desember, er det ikke? ← pynting av juletre lille julaften er kjempekoselig altså en drøøøøy uke til advent! det blir koselig å få litt lys i vinduene - da er det alltid mye hyggeligere å stå opp om morgenen!! håper alt er bra med deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 22. november 2006 #497 Del Skrevet 22. november 2006 Hur går det i heimen??? Travelt om dagen eller er vi bare nedpriotert?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 22. november 2006 #498 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg kan tilbe deg jeg hvis jeg får sjokolade for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 22. november 2006 #499 Del Skrevet 22. november 2006 Fin tittel! Da kan du sitte på taket ditt, spise sjokolade og vente på storken mens alle tilber deg. Det må bare bli bra... Advent er kjempekoselig. Her kommer lilla duker og lys fram første søndag i advent, og byttes ut med julepynt lille julaften. Dvs i år blir det vel ikke noe julepynting Men advent skal det bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 22. november 2006 Forfatter #500 Del Skrevet 22. november 2006 Jeg har sjokolade, jeg har sjokolade, jeg har sjokoladeeeeeeeeeeeeeeeeee ← Jeg har også sjokolade!!!! Over en kilo faktisk!!!! ← Frekkinger, altså! Men mannen kom hjem med sjokolade i dag, så nå har jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå