Catus Skrevet 15. november 2006 Forfatter #381 Del Skrevet 15. november 2006 Sier du det ja, Eeyore? Så hjemme-alene-fest gjelder ikke uten verten? Sur? Jeg? Jeg blir aldri sur! Iallfall ikke på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 15. november 2006 Forfatter #382 Del Skrevet 15. november 2006 *pakker inn bursdagsgave* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 15. november 2006 #383 Del Skrevet 15. november 2006 Daria: Jasså? Jaja, mens katten er borte danser musene på bordet skjønner jeg! Bare pass deg for at ikke musa(ene) i huset ditt også tar seg en real fest mens du er på jobb! Osteparty! ← Så langt er det eneste jeg har funnet med musemerker en plastpose -de har merkelige matvaner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 15. november 2006 #384 Del Skrevet 15. november 2006 til bippemannen Kos dere med bursdagsfeiring og ferdig middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #385 Del Skrevet 16. november 2006 Så langt er det eneste jeg har funnet med musemerker en plastpose -de har merkelige matvaner... ← Merkelige samboere du har, ja.. :klø: til bippemannen Kos dere med bursdagsfeiring og ferdig middag ← Takk for det! Vi koste oss vi, og fikk med oss restene hjem. Så da blir det "ferdigmiddag" i dag også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. november 2006 #386 Del Skrevet 16. november 2006 Der var du innom jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #387 Del Skrevet 16. november 2006 Hmm.. På pc'n hjemme er skiltet til smilyen min nokså "rolig" grønn. Men her på jobb er den mer skrikende, og ikke like fin. Har prøvd meg på instillingene på skjermen, men det hjalp ikke stort. Hvordan ser det ut for dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. november 2006 #388 Del Skrevet 16. november 2006 Merkelige samboere du har, ja.. :klø: ← Ser ut til at de har vært i ett skap på kjøkkenet -det hvor jeg oppbevarer plastposer, blomsterpotter og vaskemidler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #389 Del Skrevet 16. november 2006 Der var du innom jo ← Bare en helt kjapp tur, da jeg er på jobb.. Men i morra har jeg fri, og er klar for SKRAVLING! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. november 2006 #390 Del Skrevet 16. november 2006 Da får dere skravle uten meg -i morgen har jeg nemlig et liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 16. november 2006 #391 Del Skrevet 16. november 2006 Hos meg er skiltet litt lysegrønt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 16. november 2006 #392 Del Skrevet 16. november 2006 Da har jeg selskap med skravlinga mi i morra da!!! Her er skiltet også svakt lysegrønt! Fint! Gratulerer med overstått Bippemann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 16. november 2006 #393 Del Skrevet 16. november 2006 til Bippemannens bursdag i går! Det skiltet med den uleselige skriften på ( ) er lyse grønnt hos meg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #394 Del Skrevet 16. november 2006 Da får dere skravle uten meg -i morgen har jeg nemlig et liv ← Du må kose deg med livet ditt da, snuppa! Jeg skal også ha tilnærmet et liv til lørdagskvelden. Jeg og mannen skal ut å spise middag på restaurant! Gleder meg veldig til det! Hos meg er skiltet litt lysegrønt. ← Hmm.. Da har jeg selskap med skravlinga mi i morra da!!! Her er skiltet også svakt lysegrønt! Fint! Gratulerer med overstått Bippemann! ← Ja, vi skal nok få skravla litt ja! Og takk for gratulasjon til mannen! til Bippemannens bursdag i går! Det skiltet med den uleselige skriften på ( ) er lyse grønnt hos meg og! ← Takk for gratulasjon! Menne.. uleselig skrift..???? Er det et poeng jeg ikke har skjønt igjen nå? :klø: *blond* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #395 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hm, det virker som om alle unntatt meg ser en sterk lysegrønn farge. Sånn som jeg så da jeg var på jobb i dag. Men den er jo ikke noe fin, synes jeg. Fargen jeg ser på min pc ser mye bedre ut! Men men, jeg gidder ikke endre på det. Jeg vet jo ikke åssen det ser ut for dere andre uansett.. Endret 16. november 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 16. november 2006 #396 Del Skrevet 16. november 2006 Da får du ta en tur på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #397 Del Skrevet 16. november 2006 Ja, det er jo en fin unnskylding for å ta meg en tur! "MÅ bare se åssen signaturen min ser ut på pc'n til vimse!" *forventer i samme slengen at det blir diska opp med middag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 16. november 2006 #398 Del Skrevet 16. november 2006 Heia vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 16. november 2006 Forfatter #399 Del Skrevet 16. november 2006 Heia vennen! ← Hei snuppa! Åssen går det med den gravide? Er formen din fortsatt nokså bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 16. november 2006 #400 Del Skrevet 16. november 2006 Ja, det er jo en fin unnskylding for å ta meg en tur! "MÅ bare se åssen signaturen min ser ut på pc'n til vimse!" *forventer i samme slengen at det blir diska opp med middag* ← Veldig god idê du Altså jeg skulle bare innom med noe post og en jakke, så fikk jeg hjortemiddag Så når du skal komme å se på signaturen din, så blir det vel biff middag tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå