Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Daria: Jasså? Jaja, mens katten er borte danser musene på bordet skjønner jeg!

Bare pass deg for at ikke musa(ene) i huset ditt også tar seg en real fest mens du er på jobb! Osteparty! :ler:

Så langt er det eneste jeg har funnet med musemerker en plastpose -de har merkelige matvaner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt er det eneste jeg har funnet med musemerker en plastpose -de har merkelige matvaner...

Merkelige samboere du har, ja.. :klø:

:bursdag: til bippemannen :bursdag:

Kos dere med bursdagsfeiring og ferdig middag :sjarmor:

Takk for det! Vi koste oss vi, og fikk med oss restene hjem. Så da blir det "ferdigmiddag" i dag også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. På pc'n hjemme er skiltet til smilyen min nokså "rolig" grønn. Men her på jobb er den mer skrikende, og ikke like fin. Har prøvd meg på instillingene på skjermen, men det hjalp ikke stort.

Hvordan ser det ut for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelige samboere du har, ja.. :klø:

Ser ut til at de har vært i ett skap på kjøkkenet -det hvor jeg oppbevarer plastposer, blomsterpotter og vaskemidler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får dere skravle uten meg -i morgen har jeg nemlig et liv  :sjarmor:

Du må kose deg med livet ditt da, snuppa! :klem:

Jeg skal også ha tilnærmet et liv til lørdagskvelden. Jeg og mannen skal ut å spise middag på restaurant! Gleder meg veldig til det! :hoppe:

Hos meg er skiltet litt lysegrønt.

Hmm..

Da har jeg selskap med skravlinga mi i morra da!!! :hoppe:

Her er skiltet også svakt lysegrønt! Fint!

Gratulerer med overstått Bippemann!

Ja, vi skal nok få skravla litt ja! :)

Og takk for gratulasjon til mannen!

:bursdag:  til Bippemannens bursdag i går!

Det skiltet med den uleselige skriften på ( :tunge1: ) er lyse grønnt hos meg og!

Takk for gratulasjon!

Menne.. uleselig skrift..???? Er det et poeng jeg ikke har skjønt igjen nå? :klø:

*blond*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det virker som om alle unntatt meg ser en sterk lysegrønn farge. Sånn som jeg så da jeg var på jobb i dag. Men den er jo ikke noe fin, synes jeg. Fargen jeg ser på min pc ser mye bedre ut! :sur:

Men men, jeg gidder ikke endre på det. Jeg vet jo ikke åssen det ser ut for dere andre uansett.. :forvirret:

Endret av Bippe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er jo en fin unnskylding for å ta meg en tur! "MÅ bare se åssen signaturen min ser ut på pc'n til vimse!"

*forventer i samme slengen at det blir diska opp med middag* :sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turboguri
Ja, det er jo en fin unnskylding for å ta meg en tur! "MÅ bare se åssen signaturen min ser ut på pc'n til vimse!"

*forventer i samme slengen at det blir diska opp med middag*  :sjarmor:

:ler:

Veldig god idê du ;)

Altså jeg skulle bare innom med noe post og en jakke, så fikk jeg hjortemiddag ;) Så når du skal komme å se på signaturen din, så blir det vel biff middag tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...