Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dere skravler så fælt at det er umulig å følge med :ler:

men - det er for mye matprat her. jeg kommer til å legge på meg flerfoldige kilo av å være innom her daglig - gudene skal vite at jeg er lett påvirkelig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å legge om fra matprat til mer galskap snart! Men jeg må bare føle meg litt bedre først..

Hvis ikke det er noen som kan begynne for meg? Da kommer jeg sikkert i siget etter hvert, jeg også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Frida: Hyggelig at du stikker innom! :)

Turbo: Jotakk, formen er faktisk bedre! Jeg er fortsatt litt svimmel, men ikke så ille som på mandag. Heldigvis! :)

Eeyore: Fest? Uten meg? *snurt*

Neste gang vil jeg være med altså! :ler:

Daria: Jasså? Jaja, mens katten er borte danser musene på bordet skjønner jeg!

Bare pass deg for at ikke musa(ene) i huset ditt også tar seg en real fest mens du er på jobb! Osteparty! :ler:

Smile: Ja, bare hold deg unna akolholen du, din gravide kvinne! :ler:

Petra: Koselig å se deg! :)

Vimse: Det skjer ikke stort. Jeg har vært på kurs i to dager nå, derfor har jeg ikke kunnet stikke nesa innom på dagtid. Ellers var jeg opptatt med å sosialisere med mannen i går kveld. Så bl.a en film sammen. Koselig! :)

Liljen: Jeg er nok ikke her i kveld. Mannen har bursdag, og vi skal spise middag hos svigermor. Jeg er her bare en times tid til. Og før jeg går må jeg skrive på bursdagskort og pakke inn gave. Så det spørs om vi får skravla så mye i dag heller.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...