Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #321 Del Skrevet 13. november 2006 Du er observert... Men det var tidlig til å være deg? ← Ja, det har du rett i. Jeg er ikke helt i form i dag, så jeg gikk hjem fra jobb. Klarte ikke utrette noe fornuftig sånn som jeg føler meg.. Så da er jeg heller hjemme og slapper av. Skal på kurs i morra og onsdag, så jeg håper jeg er bedre til da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 13. november 2006 #322 Del Skrevet 13. november 2006 Fornuftig og fornuftig, Fru Blom.. Men dersom sløving og avslapping, ispedd litt støvsuging og klesvask kan anses som fornuftig, så JA da har jeg brukt dagene bra! ← Synes absolutt at det var fornuftig bruk av fridagen. Det er jo en grunn til at det heter FRIdag Det er masse igjen til deg, Frida! Sender over noe med en gang jeg! Og den ble faktisk ganske god! Det eneste var at jeg tok på glasuren litt for tidlig, slik at den rant litt. Men smaken er jo akkurat like god uansett da! ← Åååh, det beste er å legge glasur og nonstop på mens den er varm for da smelter nonstopene litt også, nam-nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #323 Del Skrevet 13. november 2006 God morgen, Bippevennen. Ha en fin dag! ← Takk, Frida! Jeg er som sagt ikke helt i form, sånn at dagen ble ikke så god som jeg hadde håpet. Men etter å få slappet av hjemme litt, går det sikkert bedre. ingen bombe at det snakkes om kaker og godis inne hos bippe ← Forøvrig kom det folk her i går, så kaka er så og si borte allerede. Er bare en liten bit igjen. Men bra den ble godt mottatt, da. Det betyr jo at den var god! Her går det jammen fort, ser jeg... Klarer ikke helt følge med her Ha en strålende mandag, vennen. stor ← Nei, du vet hvordan det er når man først begynner å skravle. Da er det ikke lett å stoppe, og sidene flyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #324 Del Skrevet 13. november 2006 Ja, det har du rett i. Jeg er ikke helt i form i dag, så jeg gikk hjem fra jobb. Klarte ikke utrette noe fornuftig sånn som jeg føler meg.. Så da er jeg heller hjemme og slapper av. Skal på kurs i morra og onsdag, så jeg håper jeg er bedre til da. ← Uff da Du får slappe av og komme til hektene igjen, la mannen lage middag og sånt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #325 Del Skrevet 13. november 2006 Åååh, det beste er å legge glasur og nonstop på mens den er varm for da smelter nonstopene litt også, nam-nam ← Åh, nå fikk jeg vann i munnen! *slurp* Jeg hadde ikke nonstop i går, så da fikk jeg ikke pynta kaka. Men skal sannelig passe på å ha det i hus neste gang jeg får bake-ånden over meg! Men når jeg tenker meg om, er det kanskje litt vel amisiøst å tro at vi kan ha en pakke nonstop liggende i skapet så lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. november 2006 #326 Del Skrevet 13. november 2006 Mmm.. Kake! Jeg skal bake juksekake etterpå. Får folk hit. Er noen sånne cookies-greier som er veldig gode, selv om man bare tilsetter egg, så det blir bra. Orker ikke være mer husmor enn som så i dag. Må tørke over badet og støvsuge også, riktignok, men utover det skal det bare slappes av. Du må ikke drive og være syk! Kryp under et teppe med kakao i hånda, og bli fort frisk igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #327 Del Skrevet 13. november 2006 Uff da Du får slappe av og komme til hektene igjen, la mannen lage middag og sånt i dag ← Ehm.. Det tror jeg er rimelig uaktuelt. Da vil det i tilfelle bare bli frossenpizza, for det er det eneste han kan lage.. Ubrukelige mannfolk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #328 Del Skrevet 13. november 2006 Men noen ganger er frossenpizza god mat når man ikke er helt i form, litt mat er bedre enn ingen mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. november 2006 #329 Del Skrevet 13. november 2006 Du har en som nesten sulter ved brødboksen, altså? Det finnes n oen sånne kokebøker for de som ikke kan koke vann en gang. Julegavetips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. november 2006 #330 Del Skrevet 13. november 2006 Han husker å steke pizzaen? Eller er det frossenpizza i ordets rette forstand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #331 Del Skrevet 13. november 2006 Du har en som nesten sulter ved brødboksen, altså? Det finnes n oen sånne kokebøker for de som ikke kan koke vann en gang. Julegavetips? ← Lurt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #332 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg skal bake juksekake etterpå. Får folk hit. Er noen sånne cookies-greier som er veldig gode, selv om man bare tilsetter egg, så det blir bra. Orker ikke være mer husmor enn som så i dag. Må tørke over badet og støvsuge også, riktignok, men utover det skal det bare slappes av. ← Juksekake er da godt det også! Jeg må jo skryte på meg at den jeg bakte i går var ekte hjemmelaget, selv om det var en veldig enkel oppskrift da. Ellers må ikke du heller ta i for mye nå da. Et perfekt hjem er ikke det viktigste her i livet! ..sa en anonym husmorsynder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #333 Del Skrevet 13. november 2006 Men noen ganger er frossenpizza god mat når man ikke er helt i form, litt mat er bedre enn ingen mat ← Jo, det er helt sant det! Man skal sannelig ikke undervurdere en real grandis! Du har en som nesten sulter ved brødboksen, altså? Det finnes n oen sånne kokebøker for de som ikke kan koke vann en gang. Julegavetips? ← Tror du han tar hintet da, tro? Han husker å steke pizzaen? Eller er det frossenpizza i ordets rette forstand? ← Joda, han husker å steke den. Flink han, ser du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 13. november 2006 #334 Del Skrevet 13. november 2006 Det finnes jo også sånne kokkekurs for nybegynnere? Egentlig så tror jeg han kan, men det er så mye kjekkere når du gjør det! Det er sånn det er her hjemme, ¨maten smaker så mye bedre når du lager den jenta mi¨... Og man faller for den, gang på gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #335 Del Skrevet 13. november 2006 Men det ER faktisk sånn at han ikke har peiling. Men bare vent til jeg blir gravid! Da har vi blitt enige om at han skal lære å lage litt mat. Stakkaren vet nok ikke helt hva han har gått med på, lære å lage mat av en tikkende hormonbombe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 13. november 2006 #336 Del Skrevet 13. november 2006 Skulle likt å se det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #337 Del Skrevet 13. november 2006 Skulle likt å se det ← Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. november 2006 #338 Del Skrevet 13. november 2006 Det finnes jo også sånne kokkekurs for nybegynnere? Egentlig så tror jeg han kan, men det er så mye kjekkere når du gjør det! Det er sånn det er her hjemme, ¨maten smaker så mye bedre når du lager den jenta mi¨... Og man faller for den, gang på gang ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 13. november 2006 #339 Del Skrevet 13. november 2006 Huff, det er mye bedre å være hjemme når en ikke er helt iform.. Passe på deg selv vet du. Og vips, så var dere i gang med matprat igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 13. november 2006 Forfatter #340 Del Skrevet 13. november 2006 Og vips, så var dere i gang med matprat igjen ← Egentlig skjønner jeg ikke helt hvordan vi stadig kommer tilbake til det temaet der. Dagboka mi skulle nesten het "Matprat" eller noe sånt. Men jeg synes liksom ikke det er like mye "schvung" over det navnet! Kom an; vi må lage litt galskap her! ..må bare vente til jeg er mer i form.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå