Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Kom du deg opp av sofaen? :tunge1::ler:

Ja, jeg gjorde faktisk det. Og jeg rakk akkurat å bli ferdig før mannen kom hjem! :ler:

god morgen, skravla!  :ler:

godt å se at det for en gangs skyld ikke er snakk om godis her!

jeg er 31, jeg... vil det si at jeg er en gammel dame?  :ler:

:klem:

He he, nei det betyr ikke at du er en gammel dame! "Gammel" blir man da ikke før man blir 32.. :sjarmor:

Neida, bare tøyser. Jeg er visst i mobbehumør i dag også. Sist gikk det ut over angelou, denne gangen deg. Og du er sikkert ikke den siste i dag, heller! :ler:

Å når fyller du 30, om jeg kan spør??  :)

Syns 30 er en fin alder jeg... Fyller neste år... Eller burde jeg drikke "gravøl" kanskje??  :ler:

Ha en strålende dag, snuppis.

stor  :klem:

Jeg fyller ikke før om et par år. Er 27 nå, fyller 28 i mars. Så jeg er fortsatt et lite stykke unna. Men jeg gruer meg ikke til å runde 30. Tror det blir verre å bli 29, faktisk.. :ler:

Gravøl, sier du? :legrine:

Gravøl  nei!!

Ryktene går om at sex blir bedre etter tredve, jeg tror ikke jeg skal begrave de ryktene :sjarmor::hoho:

:hoho:

Godt jeg har noe å glede meg til! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jupp.. Kommer meg aldri vekk om du svarer meg..

:ler:

Det der velger jeg å ta som et kompliment, altså! :ler:

Bra dag på jobb Bippe?

Joda, ikke så verst. Det meste av dagen har gått med til møter, slik at jeg ikke har fått unna så mye papirarbeid jeg burde gjort. Men det er fortsatt to dager igjen til helg, så det skal nok gå bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss: til Uri!

I dag skal vi ha komper til middag. Var innom butikken på vei hjem fra jobb, og kjøpte ferdiglagede komper. De er så gode i lokalbutikken her. Kjøpte også litt bacon som vi skal ha til. Gleder meg til middag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja for meg blir det speselt.. For det første sier jo vi komle.. Og for det andre var jeg såååå forelska i en fyr som bodde der vi hadde hytte.. Og kompe minner sånn om han...

Ikke spør meg hvorfor... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for meg blir det speselt.. For det første sier jo vi komle.. Og for det andre var jeg såååå forelska i en fyr som bodde der vi hadde hytte.. Og kompe minner sånn om han...

Ikke spør meg hvorfor...  :forvirret:

Men da bringer det jo frem gode minner da? Skal jeg snakke ofte om kompe, kanskje? :ler:

Klubb kaller jeg det. (Potetklubb for alle som tror jeg snakker om blodklubb...) Godt! Særlig med sirup og bacon til  :sikle:

Blodklubb? Hva er det? Kan ikke noe for at det hørtes litt ekkelt ut.. :forvirret:

Men kompe er kjempegodt ja! Tror jeg står over sirupen, men sammen med bacon er det digg! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke vi trenger snakke så masse om det nei... Ikke at jeg prøver å fortrenge noe, for det gjør jeg ikke.. Men jeg blir litt lei meg og når jeg tenker på den søte Lyngdølingen :ler: for da blir jeg minnet om min sleipe far som solgte hytta vi hadde i Lyngdal.. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får heller komme på besøk til meg eller Vimse! Så kan du kose deg med både sørlandsk klima og sørlandsk dialekt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...