Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Hei og hopp! Da er jeg hjemme fra jobb. Sitter og venter på at "studentmaten" min skal bli ferdig kokt (makaroni med ost og ketchup). Mannen er på vift i kveld, og jeg er alene hjemme. Iallfall et par-tre timer. Har ikke planer om noe annet enn å kose meg foran skjermen! :)

Liljen: Jeg har ikke sett snurten av mensen endaaahaaa!!! :grine::sur:

Sånn, det var den utblåsningen! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yukk.. Misunner deg ikke den der student maten din, altså.. Har aldri likt makaroni med ost..

Har prøvd noen ganger, men.. usj...

Glad jeg aldri var eller skal bli student.. :lol:

Mange dager (mnd) er den der tanta har holdt seg vekke nå, eller?? :klø: :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yukk.. Misunner deg ikke den der student maten din, altså..  Har aldri likt makaroni med ost..

Har prøvd noen ganger, men.. usj...

Glad jeg aldri var eller skal bli student.. :lol:

Altså; det er jo ikke akkurat favorittmaten min, og det hadde nok ikke passa seg å servere det på en eminent gourmetrestaurant! :ler:

Men det er helt greit når jeg ikke gidder å lage noe annet.

Mange dager (mnd) er den der tanta har holdt seg vekke nå, eller?? :klø:  :forvirret:

Jeg er på dag 76 i dag.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja altså, det er kjempe grei hurtigmat.. Men jeg får det bare ikke ned.. :forvirret:

Liker makaroni veldig godt, men med ost på, blir det helt feil.. Synn, igrunn..

Dag 76 :overrasket:

Utrolig så lenge den skal holde seg vekke da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makaroni med ost er genial hurtig-mat  ;)

Jupp! :)

Ja altså, det er kjempe grei hurtigmat.. Men jeg får det bare ikke ned..  :forvirret:

Liker makaroni veldig godt, men med ost på, blir det helt feil.. Synn, igrunn..

Dag 76  :overrasket:

Utrolig så lenge den skal holde seg vekke da!!

Alle kan ikke like det samme, vet du. Smaken er som baken; den er delt! ;)

Ellers synes jeg det begynner å dra ut litt VEL lenge med den mensen. Jeg er sååå lei av å vente! :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er jeg! Klar for litt skravling. Enda så tidlig på kvelden at jeg ikke er kjempetrøtt (dvs i går sovnet jeg kl sju...)

Hvordan er det med Bippe? Alt bra, bortsett fra manglende tantebesøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! :)

Alle kan ikke like det samme, vet du. Smaken er som baken; den er delt! ;)

Ellers synes jeg det begynner å dra ut litt VEL lenge med den mensen. Jeg er sååå lei av å vente! :forvirret:

Klart du er lei av å vente.. Hadde klikka for lenge siden jeg...

Hvor lang tid kan det gå før den kommer tilbake?? Er der noen "fasit" på sånnt eller?? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg! Klar for litt skravling. Enda så tidlig på kvelden at jeg ikke er kjempetrøtt (dvs i går sovnet jeg kl sju...)

Hvordan er det med Bippe? Alt bra, bortsett fra manglende tantebesøk?

Hei! Lenge siden sist! Godt å se deg! :hoppe:

Godt du er klar for skravling, forresten. Jeg er alene hjemme, så da kan vi skravle uten forstyrrelser! :sjarmor:

Ellers har jeg det veldig fint, takk. Er litt trøtt for tida jeg også, men det har nok mest med høstmørket å gjøre. Synes det er litt stusselig når dagslyset er her mindre og mindre for hver dag..

Klart du er lei av å vente.. Hadde klikka for lenge siden jeg...

Hvor lang tid kan det gå før den kommer tilbake?? Er der noen "fasit" på sånnt eller??  :forvirret:

Tror ikke det er noe fasit. Det varierer nok veldig fra person til person. Men jeg kan sikkert belage meg på at det vil ta opp i mot ett år før syklusen er "på plass" igjen etter pilleslutt. Håper bare jeg er i stand til å vente så lenge.. :forvirret:

:klø:

Hvordan kom den der smilyen på toppen av innlegget mitt der da? :klø:

Tror det har rabla for laptopen..  :forvirret:

:ler:

Det var nok bare du som kom borti smilyene som står rett over post innlegg-knappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; det er jo ikke akkurat favorittmaten min, og det hadde nok ikke passa seg å servere det på en eminent gourmetrestaurant! :ler:

Men det er helt greit når jeg ikke gidder å lage noe annet.

Jeg er på dag 76 i dag..  :forvirret:

Makaroni med ost og ketchup er godt da!!! Spesielt som nattmat! :ler:

76 dager???? :overrasket: Da er det 76 dager siden jeg har hatt den også, slev om det føles som om jeg har en stor en nå :ler:

Men det er vel for tidlig til at du kan få noe hormonkur eller lignende?? De sier vel gjerne et år ja.... Kjedelig!

Makaroni med ost er genial hurtig-mat  ;)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er litt kjedelig. Men jeg gidder ikke deppe over det i kveld. Jeg er bare så glad på dine vegne, og fokuserer på det i stedet! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 år?!?!  :overrasket:

Godt du slutta med pillene nå, da..

Men.. usj...

1 år er jo lenge jo...

Jeg vil jo bli tante NÅ jeg!! :sur:

;)

Ja, det er lenge. Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, og håpe at det skjer noe før jeg fyller 30 iallfall! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*telle på fingrene*

Døøø.. Det er lenge til du er 30...

Har den ikke komt til da, må vel en eller annen form for piller ha sørget for at den har komt tilbake?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der slengte jeg jammen meg inn enda en sånn en smiley..

Tror egentlig det skjer noe rart her...

Eldstejenta skvetta noe cola på den her en kveld.. :forvirret: På laptopen altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...