Gjest |H| Skrevet 4. november 2006 #161 Del Skrevet 4. november 2006 he he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. november 2006 Forfatter #162 Del Skrevet 4. november 2006 Taket er fikset! Det tok visst noen måneder før vi fikk fingeren ut, men nå er det iallfall gjort. Og det er veldig godt å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 4. november 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 4. november 2006 Nttå.... egentlig håper du at han skal komme mens du sitter der i ditt frekke natt-tøy, så du kan si "opps...thihi" ... "nei, det var virkelig ikke meningen"... I en sånn såklart: http://www.kondomeriet.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2009 Kun for å få presset ned prisen på tak-jobben ← Godt du fortsatt er deg selv, H! Men jeg hadde faktisk ikke behov for å få ned prisen på takjobben. Det var nemlig gratis, i og med at det var en kompis som hjalp oss. Jeg bestakk ham bare med min fantastiske lasagne, så var det gjort! Bippe-> ← Alltid! Nå begynner dagboka virkelig å passe til navnet ja... Ha en toppers helg Bippe! ← Ehh..ja den gjør visst det! Blir nok ikke siste gang heller.. Ha en flott helg du også, Eeyore! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 4. november 2006 #164 Del Skrevet 4. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. november 2006 Forfatter #165 Del Skrevet 5. november 2006 God morgen! Tja, hva skal man finne på i dag da? Hmm..ingen planer er lagt enda. Siden vi jobba i går, blir det kanskje å slappe av å lade opp før en ny arbeidsuke? Vi får se.. Først skal jeg iallfall ha litt frokost og kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. november 2006 #166 Del Skrevet 5. november 2006 God morgen!!! Slappe av er en god plan!!! Lenge siden jeg har vært er forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 5. november 2006 #167 Del Skrevet 5. november 2006 Sløvedag? Noe må du ha gjort siden du ikke har vært her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 5. november 2006 #168 Del Skrevet 5. november 2006 God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 5. november 2006 Forfatter #169 Del Skrevet 5. november 2006 Hei smile, vimse og H! Jeg har hatt en alldeles herlig sløvedag ja! Og jeg er ikke ferdig enda. Bare innom en kjapp tur nå før sløvinga fortsetter! Kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. november 2006 #170 Del Skrevet 5. november 2006 Det å henge på KG er som kjent særdeles anstrengende, og på ingen måte forenelig med å sløve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 5. november 2006 #171 Del Skrevet 5. november 2006 Det å henge på KG er som kjent særdeles anstrengende, og på ingen måte forenelig med å sløve... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 5. november 2006 #172 Del Skrevet 5. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 6. november 2006 #173 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. november 2006 Forfatter #174 Del Skrevet 6. november 2006 Hei jenter! Stikker bare innom en kjapp tur mens jeg er på jobb. Har dataproblemer her i dag, så vi får ikke gjort så mye konstruktivt. Men kan jo få unna litt rydde- og sorteringsarbeid i alt rotet mitt da.. Jippi, så gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 6. november 2006 #175 Del Skrevet 6. november 2006 Og ikke minst tid til litt KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. november 2006 Forfatter #176 Del Skrevet 6. november 2006 Hadde dessverre ikke så mye anledning til det. Var innom og tittet litt innimellom, men tok meg ikke tid til å skrive noe særlig. Synes det er litt pinlig å sitte der og taste i vei dersom en kollega kommer innom kontoret mitt. Så prektige meg lot heller være.. Men nå er jeg hjemme, og har dermed tid til å oppdatere meg på dagbøkene! Frem til jeg skal på vift igjen sånn i halv syv-tida i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 6. november 2006 Forfatter #177 Del Skrevet 6. november 2006 Nå er det på tide å gjøre seg klar til å gå. Kommer plutselig tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. november 2006 #178 Del Skrevet 6. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 7. november 2006 #179 Del Skrevet 7. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 7. november 2006 #180 Del Skrevet 7. november 2006 God morgen snuppa Ja, her går sidene unna, ser jeg Hvordan står det til i Bippelivet ellers da? Sett noe til tanta?? Ha en strålende tirsdag. stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå