Catus Skrevet 1. november 2006 Forfatter #101 Del Skrevet 1. november 2006 Mine vafler blir alltid knallharde di Sverger til poser jeg. ← Joda, det er helt ok med poser også. Jeg har brukt dem et par ganger, og de smaker nokså godt til halvfabrikata å være. Men stort sett liker jeg å lage dem fra bunnen av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 1. november 2006 #102 Del Skrevet 1. november 2006 Er det der noe sørlandet har funnet på eller??? Liker ikke rømme jeg da... Kun på tacoen.. Og det skal være SETERRØMME!! Tror forresten at mannen og jeg er de eneste i hele landet som spiser seterrømme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 #103 Del Skrevet 1. november 2006 Nei, dere er ikke di eneste i hele landet som spiser seterrømme Vi gjør og det.. Har prøvd å lage vafler fra bunnen av, men blir så misslykket hver gang. Forstår ikke at det går ann... Men middager av alle slag er jeg en reser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 Forfatter #104 Del Skrevet 1. november 2006 Er det der noe sørlandet har funnet på eller??? Liker ikke rømme jeg da... Kun på tacoen.. Og det skal være SETERRØMME!! Tror forresten at mannen og jeg er de eneste i hele landet som spiser seterrømme ← Trodde ikke det var "sørlandsk" å spise rømme på vaflene? :klø: Men hovedpoenget er iallfall at det er knallgodt! Ellers er dere ikke de eneste med seterrømme, nei. Svigermor bruker også det en del. Jeg synes det blir litt for fett, og sverger til lettrømmen. Bortsett fra i middager, da må det være seter. Lettrømmen korner seg så lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 1. november 2006 #105 Del Skrevet 1. november 2006 Nei, dere er ikke di eneste i hele landet som spiser seterrømme Vi gjør og det.. Har prøvd å lage vafler fra bunnen av, men blir så misslykket hver gang. Forstår ikke at det går ann... Men middager av alle slag er jeg en reser på ← ENDELIG!!! Alle her får helt hakeslepp når jeg sier vi ikke spiser lettrømme... Vi snys den er så blaut og smakløs.. Men det er kanskje vanen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 1. november 2006 #106 Del Skrevet 1. november 2006 ENDELIG!!! Alle her får helt hakeslepp når jeg sier vi ikke spiser lettrømme... Vi snys den er så blaut og smakløs.. Men det er kanskje vanen.. ← SYNS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 1. november 2006 Har prøvd å lage vafler fra bunnen av, men blir så misslykket hver gang. Forstår ikke at det går ann... Men middager av alle slag er jeg en reser på ← Jeg kan lære deg å lage vafler dersom du lærer meg å bli en racer på middager! Jeg er veldig flink på middag så lenge jeg får hjelp av min gode venn Toro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 1. november 2006 #108 Del Skrevet 1. november 2006 Jammen... Vaffel- rømme- syltetøy. Får nesten hønehud nå jeg altså.. Hørtes bare sååå feil ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 #109 Del Skrevet 1. november 2006 Bare kom du, så skal jeg lære deg. Spesialiteten min er fløtesausen da. Helt fra bunnen faktisk!! Jeg lager alt mulig i stekovnen, gryteretter, kjøttkaker, frikaseer m.m.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 #110 Del Skrevet 1. november 2006 Vaffler med rømme og syltetøy er såååå godt !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 Forfatter #111 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Bare kom du, så skal jeg lære deg. Spesialiteten min er fløtesausen da. Helt fra bunnen faktisk!! Jeg lager alt mulig i stekovnen, gryteretter, kjøttkaker, frikaseer m.m.. ← Da har vi en avtale! Ska mi sjå.. Da har jeg avtalt å lære å gi faen av Uri, vimse tar sikkert på seg å lære meg husmor-oppgaver og Liljen skal lære meg å lage mat. Dette blir bra! Jeg kommer til å bli DEN superdama jo! Endret 1. november 2006 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 1. november 2006 #112 Del Skrevet 1. november 2006 Da har vi en avtale! Ska mi sjå.. Da har jeg avtalt å lære å gi faen av Uri, vimse tar sikkert på seg å lære meg husmor-oppgaver og Liljen skal lære meg å lage mat. Dette blir bra! Jeg kommer til å bli DEN superdama jo! ← En flink superhusmormatlagerdame som gir faen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 Forfatter #113 Del Skrevet 1. november 2006 En flink superhusmormatlagerdame som gir faen!! ← Perfect! Spørs bare om Bippemannen blir like fornøyd med det punktet der jeg gir faen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 1. november 2006 #114 Del Skrevet 1. november 2006 vimse kan mye hun og.. Mye jeg ikke kan.. Så jeg kan lære litt jeg og, tror jeg.. ← *sukker litt for seg selv og lener seg selvsikkert tilbake og nyter kvelden* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 1. november 2006 #115 Del Skrevet 1. november 2006 Perfect! Spørs bare om Bippemannen blir like fornøyd med det punktet der jeg gir faen.. ← Han lærer sg nok å leve med det.. Hvis ikke kan mannen lære han å leve med det... Han har vært gjennom prosessen han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 Forfatter #116 Del Skrevet 1. november 2006 *sukker litt for seg selv og lener seg selvsikkert tilbake og nyter kvelden* ← Det var du jo! Han lærer sg nok å leve med det.. Hvis ikke kan mannen lære han å leve med det... Han har vært gjennom prosessen han!!! ← Ja, det der er nok en god plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 1. november 2006 #117 Del Skrevet 1. november 2006 *sukker litt for seg selv og lener seg selvsikkert tilbake og nyter kvelden* ← I just made you're day!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 #118 Del Skrevet 1. november 2006 Dette kommer til å bli supert, bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 1. november 2006 Forfatter #119 Del Skrevet 1. november 2006 Kanskje du skulle lære meg litt om trening også, Liljen? Når du først er i gang, mener jeg. Du kan gi meg en leksjon eller to i situps samtidig som vi kokkelerer på kjøkkenet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 1. november 2006 #120 Del Skrevet 1. november 2006 Nattinatt, og sov så godt jenter (når dere legger dere en gang utpå natten) Natta - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå