Gå til innhold

Galehuset

Catus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nåja.. Jeg er ikke mottakelig for såååå mye... Syns egentlig det er greit å ha det slik jeg har det nå... :ler:

Men litt tåler jeg nok ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker nok også å ha det sånn jeg har det. Men det hadde nok ikke gjort noe dersom jeg kvittet meg med LITT samvittighet. Lider nemlig av snill pike-syndromet.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ ikke være snill om du ikke vil.. Det er ganske deilig å være litt faen ivoldsk og av og til.. Jeg slapper hvertfall godt av med det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.. Jeg ser jo nå at jeg hørtes ganske ego ut.. kanskje jeg er det og, men.. Jeg har hatt min tid der jeg bare tenkte på alle andre og ikke meg selv, og DET var ikke en fin tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm, men hva kan jeg lære dere tro?

Kommer ikke på noe akkurat nå. :forvirret:

Ta det som et kompliment! :ler:

Du kan lære oss å steke vaffler...

Det var det jeg kom på i farten... Bare for å være snill!!!

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan lære oss å steke vaffler...

Det var det jeg kom på i farten... Bare for å være snill!!!

:hoho:

:overrasket:

:legrine:

Ja, DET kan jeg jaggu lære dere! Får tilbakemeldinger på at vaflene min er sabla gode! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: 

:legrine:

Ja, DET kan jeg jaggu lære dere! Får tilbakemeldinger på at vaflene min er sabla gode!  :sjarmor:

Tviler ikke.. Så ofte som du er snill er du nok en skikkelig vaffel ekspert!! :sikle:

Jeg så noe nytt på Obs i går da.. Vaffelrøre på tube... eller flaske eller hva hun dama nå kalte det..

Kult..

Bare å riste flaska, og så helle i vaffeljernet og voila.... Passer meg midt i blinken..

Inntil jeg møter deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, sånt juks kan man da ikke spise! :riste:

Nei, skal det være så skal det være! Det beste er vafler med en hel boks lettrømme i! Skikkelig kose-seg-oppskrift! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Usj, sånt juks kan man da ikke spise! :riste:

Nei, skal det være så skal det være! Det beste er vafler med en hel boks lettrømme i! Skikkelig kose-seg-oppskrift! ;)

Jammen det er godt med den lettvindte varianten og, altså!! De blir så sprøe og gode atte.. Akkuratt slik jeg vil ha dem...

Rømme.. På vafler???

Jau.... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rømme.. På vafler???

Jau....  :forvirret:

Både I og PÅ ja!

Har du ikke prøvd med jordbærsyltetøy og en liten klatt rømme på vaflene? Det er så sååååå godt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...