Gjest vimse Skrevet 27. oktober 2006 #21 Del Skrevet 27. oktober 2006 Natt Natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #22 Del Skrevet 27. oktober 2006 Arhh... Jeg vil og sove leeeeeengeee... Nyt det mens du kan, sier bare jeg!!! Natti natt! Drøm søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 27. oktober 2006 #23 Del Skrevet 27. oktober 2006 :grattis med stenging av bula!!! og litt for den nye da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 27. oktober 2006 #24 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. oktober 2006 #25 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ang. jul: er bare så ql! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #26 Del Skrevet 27. oktober 2006 høhø... Skeptisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #27 Del Skrevet 27. oktober 2006 Utrolig bra gjort da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. oktober 2006 #28 Del Skrevet 27. oktober 2006 Skeptisk? Til hva linken skjulte eller til lysene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #29 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er blitt skeptisk til de fleste fremmede linker som blir lagt ut. Vet jo aldri hva slags galskap det er som befinner seg på siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turboguri Skrevet 27. oktober 2006 #30 Del Skrevet 27. oktober 2006 Ang. jul: er bare så ql! ← Tror kanskje det hadde klikket for meg hvis huset her skulle ha blinket sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. oktober 2006 #31 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er blitt skeptisk til de fleste fremmede linker som blir lagt ut. Vet jo aldri hva slags galskap det er som befinner seg på siden... ← Insinuerer du noe her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. oktober 2006 #32 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tror kanskje det hadde klikket for meg hvis huset her skulle ha blinket sånn.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #33 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. oktober 2006 #34 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #35 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 28. oktober 2006 #36 Del Skrevet 28. oktober 2006 Gratulerer med ny dagbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 28. oktober 2006 #37 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei snuppa Kanskje litt enig med at det kunne bli litt mangen sider i bula Gratulerer med Galehuset, vennen. Uri skremte vannet av meg.. Den der hadde nemli ikke jeg sett, og nyvåken er jeg. Knallbra. Mannen våkna og Vimse sin link var og knall. Men kunne aldri hatt så mye lys selv nei.. Kult iallefall Ha en strålende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #38 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ang. jul: er bare så ql! ← Den har jeg sett før, men det er utrolig morsom! Tror kanskje det hadde klikket for meg hvis huset her skulle ha blinket sånn.. ← Altså; sitt eget hus kan man jo velge om skal blinke eller ikke. Og faren for det hos oss er mindre enn mikroskpoisk liten. Men hadde NABOENS hus blinka sånn, tror jeg at JEG hadde klikka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #39 Del Skrevet 28. oktober 2006 Smile, Shatika og Liljen: Takk for det! Av og til er det godt å kunne starte på nytt. :-D Må litt av deg Liljen. Uvitende åpnet du Uris link og våknet til og med mannen. Det er sikkert ikke siste gang hun våkner deg, altså. Uri har våknet meg mange ganger. Eller; det er vel kanskje rettere sagt at hun HOLDER meg våken. Det er vanskelig å gå å legge seg av og til når vi skravler som verst her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #40 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nå skal jeg snart dra til byen. Skal på café med venninner. Blir så koselig, og jeg gleder meg til det! Skal bare litt før jeg går.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå