Catus Skrevet 27. oktober 2006 #1 Del Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Da var det på tide å stenge bula og starte på nytt. Når dagboka kommer opp i nesten 350 sider er det vanskelig å holde oversikt over hvor mye informasjon som egentlig står der.. Tenkte en stund på hva som skulle bli den nye tittelen, og nå tror jeg definitivt jeg har funnet en som passer godt! "Galehuset" dekker det meste, vil jeg tro! Endret 16. februar 2008 av Bippe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #2 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #3 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tror jeg glir rett inn her, jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det tror jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 27. oktober 2006 Men jeg er imponert over hvor fort du fant den, altså! FØR jeg endret signaturen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #6 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg følger med vettu... uhm.. av og til hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 27. oktober 2006 Som vanlig MÅ jeg jo bare redde lista vår, Uri: Nå er vi stolte over dette: - vi er harry - vi liker danskebåten - vi skriver alt for mange innlegg her - vi er grisejenter - vi er stolte over alt vi er stolte over (..eehh..) - vi er kosemosere - vi er skravlehøner - vi er pingler (i forhold til skrekkfilmer) - vi har ikke kontroll på oss selv - vi er trege i oppfattelsen - vi er "blonde" - vi liker å skremme folk - vi har nådd lavmålet av avhengighet ved å lage mat samtidig som vi skravler på KG - vi er rare - vi har ikke noe liv utenfor KG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #8 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det var tider det!!! Men er vi ikke stolte over mer da?? :klø: Er jo lenge siden den lista ble oppdatert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har oppdatert den fortløpende. Så den skal stemme ganske bra, tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. oktober 2006 #10 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #11 Del Skrevet 27. oktober 2006 Siden du begynner på ny dagbok nå, kan vi jo begynne litt forberedelser til jul.. Vi kan jo begynne litt forsiktig, som med en julesang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 27. oktober 2006 ← Takk for stenging, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 27. oktober 2006 Siden du begynner på ny dagbok nå, kan vi jo begynne litt forberedelser til jul.. Vi kan jo begynne litt forsiktig, som med en julesang ← HAH! Den har jeg heldigvis sett før! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #14 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tenkte meg det.. Nå må der snart dukke opp noe nytt! ALT er jo utgått på dato.. hrmf... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #15 Del Skrevet 27. oktober 2006 Du får vri hjernen og lage noe nytt selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #16 Del Skrevet 27. oktober 2006 hoho... Nei der er det helt tomt, så det får noen andre glupinger ta seg av!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vimse Skrevet 27. oktober 2006 #17 Del Skrevet 27. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uri Skrevet 27. oktober 2006 #18 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vil du lage?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 27. oktober 2006 Akkurat nå er hjernen min også rimelig tom. Sitter og kjemper med søvnen her.. Men tenk at jeg kan sove lenge i hele TO dager til! Jippi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catus Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 27. oktober 2006 Men nå kommer mannen hjem! God natt og sov godt, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå