Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva blå roser koster og om det er vanskelig å få tak i. Passer så bra til vinterbryllup:)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Vanskelig? Prøv umulig. Blå roser finnes ikke.

Beste mulighet er å sette helt hvite roser i blått vann i en uke, da vil de få litt blåskjær.

Skrevet

Blå roser?

Har du bilde av noen?

Har ikke sett.

Jeg hadde rosa roser med litt blåskjær da.... Det bestillte de til meg i blosterbutikken...

Skrevet

Jeg har sett brudebukketter m blå roser (ei amerikansk ei jeg kjenner) men syns det ser utrolig falskt ut..noe det jo er også...hennes var knall blå! Vet ikke hvordan de gjør det der borte...

Sånn for å ha sagt det trasher jeg ikke alle blå blomster for jeg syns blå brudebuketter er noe av det fineste jeg ser..men jeg syns det er penere m blomster som i utgangspunktet er naturlig blå...feks hortensia eller kornblomster osv..

Skrevet

Da jeg var inne og snakket med han som lagde min brudebukett drev han og lagde blå roser. Tror han sprayet de. Det var ikke veldig pent selv om han gjorde en skikkelig jobb. Ikke var han veldig fornøyd med oppdraget selv heller. ;)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ta en kikk i bukettgalleriet til Svart Brud, masse fint i blått der, og kanskje noe mer inspirasjon til deg :)

Skrevet

Godt svar! Av og til må man bare skjære igjen kosemosen :ler: Og selvfølgelighar du rett, blå (ekte) roser fins ikke.
Skrevet

Beste mulighet er å sette helt hvite roser i blått vann i en uke, da vil de få litt blåskjær.

Vet godt at det ikke finnes ekte blå roser, men har sett flere buketter hvor det er brukt lyseblå roser som ikke ser falske og sprayet ut. Så umulig er det nok ikke å få tak i!!!!!!!!!

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet (endret)
Vet godt at det ikke finnes ekte blå roser, men har sett flere buketter hvor det er brukt lyseblå roser som ikke ser falske og sprayet ut. Så umulig er det nok ikke å få tak i!!!!!!!!!

Leste du resten av det du siterte? Du kan få litt blåskjær i hvite roser hvis de får stå i blått vann en uke, men da skal du være heldig med rosene også, at de ikke dør før uka har gått...

Så du forresten på linken du fikk litt lenger opp? Det finnes andre blå blomster som kan brukes.

Endret av Bjørnsdatter
Skrevet

Hvis du ikke vil ha våre råd her så spør der det er naturlig å spørre, i en blomsterbutikk :)

Og lykke til med bryllupet i vinter :tommel:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Alle blå roser er falske, dermed ser de også falske ut. Jeg ville ha gått for andre blå blomster.

Gjest Gjest_simone_*
Skrevet

Synes folk generelt er så negative på denne siden. Så fort det foreslås noe som dere ikke synes er perfekt så er det negativt. Folk er forskjellige og det er vel positivt. Ikke alle vil ha et likt bryllup! Har dere ikke noe hyggelig å si så ikke si noe i det hele tatt.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Synes folk generelt er så negative på denne siden. Så fort det foreslås noe som dere ikke synes er perfekt så er det negativt. Folk er forskjellige og det er vel positivt. Ikke alle vil ha et likt bryllup! Har dere ikke noe hyggelig å si så ikke si noe i det hele tatt.

Det er noe som kalles konstruktiv kritikk. Det fikk ts her.

Hvis man ikke takler DET, da kanskje man bør drite i å spørre folk om noe som helst.

Skrevet

Nå spurte vel trådstarter om HVOR hun kunne finne blå roser og hva dette koster, og ikke HVA vi synes om blå roser!?

Det er greit å gi konstruktiv kritikk, når noen ber om vår mening, men vi skal kanskje holde den for oss selv når det er ingen som spør?

:) kath

Skrevet

Blå roser, er hvite roser som har stått i blå farget vann..

Det er ihvertfall det de gjør med nellikker. :sjenert:

Skrevet

:)

Nå spurte vel trådstarter om HVOR hun kunne finne blå roser og hva dette koster, og ikke HVA vi synes om blå roser!?

Det er greit å gi konstruktiv kritikk, når noen ber om vår mening, men vi skal kanskje holde den for oss selv når det er ingen som spør?

:) kath

Takk for at noen tok seg tid til å lese hva jeg faktisk spurte om! :)

Skrevet

Glemte å logge inn...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det skjønte jeg, og jeg ga deg også råd om hvordan du skulle lage dem selv. Det skjønte visst ikke du.

• 1 år senere...
Gjest Joda , det finnes blå roser &#33
Skrevet

Gjest Gjest
Skrevet

Joda, det finnes blå roser ! falsk eller ikke......for disse ekspertene som hevder nei.. Den er iallefall nydelig og heter Rhapsody in blue. Jeg har den i hagen. Har også en som er blålilla og heter Blue moon. Den er utrolig flott å kombinere med ! Dette vil bli en nydelig kombinasjon sammen med hvite roser og for en brudebukett ;-)

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...