Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at noen har skrytt av dette. Men det var da sinnsykt dyrt!!

Noe pudder som er like bra?

Jeg vil gjerne ha feilfri hud...

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Antar det er Total Finish du tenker på? Det er sinnssykt dekkende, og jeg synes det gjør huden tørr, og i tillegg framhever det tørre flekker osv. Jeg ville helt klart heller valgt mineralfoundation i stedet; det er sunt for huden, og du kan få det så dekkende som du vil.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg brukte det tidligere, og var veldig fornøyd med det.

Men det var helt til jeg prøvde i.d mineralsminke. Den ser mye mere naturlig ut, og du kan dekke så mye du ønsker!

Skrevet

Det er et bra pudder dersom man ;nsker at det skal dekke mye. Spesielt dersom man bruker svamp og ikke kost.

Som andre nevner s[ er jeg mer glad i i.d nettopp pga at resultatet blir litt mer naturlig.

Skrevet

Kan jeg bare få spørre hva I.D mineralsminke er og hvem som selger det?

Skrevet

Jeg hadde Total Finish pudderfoundation fra Kanebo for noen år siden, men jeg syntes ikke den gav noe naturlig resultat på meg. Den framhevet blant annet tørre områder; i det hele tatt føltes den tørr og maskete. Dermed ble den også altfor matt for min smak. (Jeg vet ikke om det var denne du mente, men...)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg brukte det også tidligere, men kan ikke tenke meg å gå tilbake etter å ha prøvd GloMinerals. Det ser mye mer naturlig ut, og føles mindre tørt. Jeg syns ikke det dekket så sinnsykt, men så la jeg det i et flortynt lag.

Skrevet

Jeg liker også pudder fra Kanebo. Har både løst transparent og Total Finish. Total Finish bruker jeg nesten som en foundation, det er veldig dekkende... Men det sitter som et skudd og ser bra ut på meg. Har riktignok ikke testet mineralsminke, så vet ikke noe forskjell. Men det er superdrøyt, så det er nok lenge til du må kjøpe mer.

Skrevet

Nei, jeg synes ikke pudderet til Kanebo er noe bra. Har selv brukt det, men er mere fornøyd med La Prairie sitt pudder. Ser du etter noe billigere vil jeg anbefale Max Factor sine, spes. Facefinity. Supert pudder som gir PERFEKT hud :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...