Gjest *Just-Me* Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg er så kald på magen ganske ofte, men fryser ikke. Er noen andre det?? ja jeg har klær på meg.... Har ikke brukt å være det før.... har det noe med babyen å gjøre???
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Jenter har som regel en del fett på magen, og dermed når ikke varmen fra blodet som sirkulerer i musklene under fettet, opp til huden. Litt komplisert forklart kanskje, men men..
Gjest *Just-Me* Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Kom bare plutselig til å tenke over det at jeg er så kald på magen, og værtd et i det siste.... men det er vel bare sånn det er da!!! For jeg fryser jo ikke....
14062003 Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg var også det - enda jeg har gått gravid på sommeren... Hadde sånne sjalskjerf, pene, som jeg knøyt over magen. Ble faktisk en fin fremheving av magen.
Furstina Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Nej, det har jag nog aldrig varit. Varm och go mage på mig
Salt'n Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Vi er nok forskjellige der ja, er glovarm på magen hele tiden. Så når jeg er hjemme går jeg nesten hele tiden med t-skjorta trekt over magen. Meget lekkert syn!
Seterjenta Skrevet 29. oktober 2006 #10 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er også kald på magen, og hoftene og rompa... (har nok noe med fettet å gjøre på de to siste stedene hvertfall )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå