Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit?

Jeg fikk bagasjen min etter 10 dager på ferie. Fra forsikringsseslakpet mitt fikk jeg tilbake det jeg kunne vise kvittering på, ca. 1100,- (det tok noen dager før jeg skjønte at jeg måtte ha kvittering, men jeg anslo også ca. 200,- jeg hadde brukt som jeg ikke hadde kvittering på, og forsikringsselskapet mitt gav meg også det - som jeg syns var hyggelig gjort av dem).

Men - hadde jeg gått rett på flyselskapet kunne jeg fått noe sånt som 5000,- for denne perioden i stedet, uten kvitteringer.

Kan jeg be flyselskapet om den summen enda jeg har fått penger fra forsikringsselskapet mitt? Eller evn. summen i mellom det jeg fikk utbetalt og det de vil betale ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville gått til flyselskapet og fått pengene utbetalt, og så sagt fra til forsikringsselskapet om at du har fått oppgjør fra flyselskapet og spurt om du skal tilbakebetale pengene. (Jeg antar at forsikringsselskapet kanskje kjører en sak for å få pengene tilbakebetalt fra flyselskapet, så det kan være at de da oppdager det dersom du beholder fra begge steder, men slett ikke sikker.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...