Gå til innhold

Skjev forstilling

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har kjørt borti en fortauskant, og regner med at jeg har fått skjev forstilling på bilen siden den har begynt å skjelve mye på rattet når jeg kjører. Er det farlig å kjøre med skjev forstilling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjørt borti en fortauskant, og regner med at jeg har fått skjev forstilling på bilen siden den har begynt å skjelve mye på rattet når jeg kjører. Er det farlig å kjøre med skjev forstilling?

Hei.

Det trenger ikke være forstillinga det er noe galt med, det kan være at felgen har fått seg en real bulk når du kjørte på fortauskanten, da får du også denne ristinga når du kjører! Dette har jeg selv erfart, bytta til ny felg, og ristinga forsvant!

Men det lønner seg å få det sjekka! Er det forstillinga tror jeg ikke det er så bra å kjøre med.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Som gjesten over sa, det er nok felgen som ikke er helt rund lenger, men det kan godt hende at forstillinga di fikk seg en trøkk også. Få sjekka det så det ikke blir verre.

I verste fall detter hjulet og hele driten av, og da blir det ikke så festlig å være deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, gjest og Bjørnsdatter! Jeg skal skifte til vinterdekk idag, så da får jeg se om den er like ille etterpå.

For - HJELP! - jeg vil ikke miste hjulet under kjøring! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...