Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvor en får kjøpe en penkjole i stor str til en fornuftig pris???? Skal i bryllup før jul....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kaia_*
Skrevet

tror www.asos.com har en del.

Skrevet

I Norge så ser alle penkjolene for store ut som telt.. Ergo - kjøp på nettet..

Amerikanske sider har masse penkjoler, alt fra str xxxxxxs til xxxxxxxl.. Mål deg og bestill en str eller to mindre enn det du måler deg til å være.. Og så ser du selvfølgelig på om modellen passer kroppsformen din..

Skrevet

Jeg ser du bor i Hedemark. Vet ikke hvor men ta deg en tur over Mjøsa :ler: I den lille byen Gjøvik ligger to stor mote butikker. Cinderella og Mollys, øverst i storgata :) Mollys har veldig mye sprekt tøy. Ellers kan du jo surfe på ebay, eller lignende. Men hva med Kapahl, Lindex eller Hennes og Mauritz, kan de ha noe? Jeg har en mor som er noen str større enn vanlig og hun handler ofte på Kapahl med stort hell. De burde jo få inn noen kjoler nå mot jul :)

Lykke til med kjole jakten :)

Skrevet

Jeg vil andefale UNO og designforum. Disse butikkene er ikke bare for store personer, men mange av plaggene har god passform. Noen av de vanlige kjedene (H&M, Kapp Ahl, Lindex) har egne kolleksjoner i store størrelser, men personlig synes jeg at utvalget er ganske kjedelig og dårlig.

Det finnes også noe som heter stormoteringen, men utvalget varierer mye fra butikk til butikk. Noen er bra, mens andre er ganske kjerringaktige.

Det går jo også an å handle på postordre, men ofte er det best å prøve plagget først, iallefall for finklær.

Lykke til!

Skrevet
Vet noen hvor en får kjøpe en penkjole i stor str til en fornuftig pris???? Skal i bryllup før jul....

Det finnes en del butikker i Oslo, blant annet Zizzi, Simply og 4you2

Dette er bra saker! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...