Tarí Númenessë Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Skal kjøpe Kenwood kjøkkenmaskin, men har ingen erfaring med denne. Noen med tips, ris og ros? Er i hovedsak brødbaking jeg kommer til å bruke den.
Gjest Virvel Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Mamma har hatt Kenwood Major i årevis, den er nærmest udødelig. Hun har vel hatt den på service en eller to ganger pga. slitasje (hun bruker den mye), men den er like god ennå. Jeg har "lillebroren" Chef, er superfornøyd med den. Det finnes jo så mye tilleggsutstyr også, den kan brukes til ALT! (Nuvel, kanskje ikke klesvask... )
Tarí Númenessë Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 Næh, kan jeg ikke vaske klær i den!? Da er det vel ikke noe å ha Er det stor str forskjell på disse 2 modellene?
monja Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har en gammel Kenwood Major (arv etter farmor) og er superfornøyd med den. Jeg kommer til å kjøpe meg en ny major når den jeg har dør, men jeg tviler på at den kommer til å gjøre det på mange år enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå