Gjest Starya Skrevet 3. februar 2003 #21 Del Skrevet 3. februar 2003 Nå skal Starya være den ansvarlige som får tråden på rett kjøl.. Suge? Ekkelt? Javisst!! ...hvis man ikke har det..eh, den rette å suge PÅ.. Man skal ikke forhaste seg, men holde seg til det man liker til man føler seg trygg nok. Også trenger man jo ikke starte så voldsomt da.. et lite kyss her eller der kanskje..? Hva med å dusje i lag? For mange jenter er det tanken på en mindre ren en (sorry gutter, ikke alle som stoler på dere.. ) som er problemet. Men i dusjen har du full kontroll over tingenes tilstand. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 4. februar 2003 #22 Del Skrevet 4. februar 2003 Du er ikke unormal på noen måter, og det er ikke alle jenter som liker å suge, og det er heller ikke alle jenter som gjør det heller. Det er mulig at det kan berike et sexliv i posetiv retning for noen, men om du ikke liker det vil det ikke berike ditt, kun din partner. Drit i å sug han, jeg suger ikke sambo jeg heller, liker det ikke. Men jeg har et topp sexliv jeg, mulig han mangler noe....vel.... han har aldri klaga.......... Man kan ikke gjøre ting man ikke liker fordi alle andre gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 4. februar 2003 #23 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg er ikke helt fortrolig med bruken av ordet "suge" her. Selv synes jeg ikke det er veldig opphissende å bli sugd, men en myk tunge eller en leken tungespiss som lister seg rundt omkring på min lille frontkjemper er derimot noe av det aller beste... Munnsex er med andre ord mye mer - og bedre - enn suging!! *sukker henført* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 4. februar 2003 #24 Del Skrevet 4. februar 2003 enig med kim erik her - verken suging eller dets engelske brorpart blowjob er så altfor beskrivende, men jeg tror de fleste er enige om at dette kan dekke så mye mer enn å hhv suge og blåse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepa Skrevet 4. februar 2003 #25 Del Skrevet 4. februar 2003 Hvis man ikke liker å suge, så lar man være. Hvis man egentlig ikke liker det, men gjerne vil likevel for å glede partneren, er det kjempeviktig at staken er 100% ren! Bruk gjerne glidemiddel med smak i tillegg til spytt, og veksle på å bruke hånda og tunga mykt og forsiktig. Ikke alle gutter setter pris på at jenta tar hele stasen i munnen. Som regel er det mest suksess om man konsentrerer seg om hodet på staken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 6. februar 2003 #26 Del Skrevet 6. februar 2003 En liten morsomhet: "I en undersøkelse der menn ble spurt om hva som var så godt med å bli sugd?" svarte 90 %..... stillheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. februar 2003 #27 Del Skrevet 6. februar 2003 Stillheten??? Det er ikke den d blir utført på som tier iallfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 7. februar 2003 #28 Del Skrevet 7. februar 2003 OK, dette emnet har vært oppe mange ganger før, og du har fått alle (mange) gode råd. Ja, det er flere enn deg som ikke gir munnsex. Du skal ikke gjøre noe du ikke vil. Ikke føl deg presset. Men om du senere engang vil føle deg "fristet" til å prøve så følg: - rådene om å ha en ren penis - rådene fra Harald om utførelsen - rådene om å ikke svelge/få utløsning inne i munnen (hvis det er det du gruer deg til) - og ha glidemiddel med smak, hvis du tror det gjør saken lettere Mine råd i tilegg til disse, er: Prøv deg frem alene! Ta en dildo og lek med den. Så blir du mer komfortabel med å ha store ting i munnen, og kan til en viss grad trene på utførelsen. Pass på at du koser deg selv, og tenk (konsentrer) på den delen DU synes er opphissende ved munnsex. Ikke tenk på at det må være ekkelt å svelge, eller å få utløsningen inne i munnen. Gå gradvis frem til du er klar for å prøve med partneren. Om en er redd for å prøve på ordentlig fordi man er redd han ikke klarer å holde igjen, så gjør det med kondom (med smak?) noen ganger, til du blir trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 7. februar 2003 #29 Del Skrevet 7. februar 2003 Om det er vanelig? De jeg prater med sex om synes ikke det er noe uvanlig, synes ikke det er ekkelt. men selvfølgelig skal han være ren og presantabel. Men vil du ikke så skal du ikke. det er jo greit at man er litt forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå