Gjest Iza Skrevet 28. januar 2003 #1 Del Skrevet 28. januar 2003 Hei! Bare virker som om ingen har problem med å suge gutten i det hele tatt, er jeg en av få som virkelig ikke vil suge? Kanskje det skyldes at det er ekkelt og ikke vil, eller at jeg rett og slett aldri har prøvd og utifra det heller ikke tør (prestasjonsangst). Vet ikke hvem av de to som er grunnen min... Men er suging veldig normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harald Skrevet 28. januar 2003 #2 Del Skrevet 28. januar 2003 Du skriver: "Men er suging veldig normalt?" ...stusset litt på dette... du mente vel kanskje om det er vanlig? Ja, det er nok veldig vanlig at jenter gir gutten munnsex. Jeg sier heller "munnsex", fordi hvis unge uerfarne jenter "innarbeider" begrepet SUGE, så er det nettopp det de gjør, suger alt de kan med vakuum, og det er ikke godt... Selve årsaken til at du kvier deg, kan neppe vi andre svare på, noen få jenter vegrer seg fordi de syns det er ekkelt, særlig de unge som ikke enda er helt med på at sex SKAL være litt grisete... Jeg tror nok heller du har litt prestasjonsangst.... og ingen jenter er utlært tidlig i sexlivet... dette må du og kjæresten lære dere SAMMEN, han kan sikkert fortelle deg hva som er godt, når du først drister deg til å prøve... Det viktige er at du ikke rasper han med tenna ... sørg også for at det blir skikkelig vått av spyttet ditt, og hold gjerne hånda rundt "rota", og la hånda følge med munnen ut og inn, og som sagt, sørg for at det blir litt "klem/trykk" med lepper/tunge/munnhule, uten å suge som på et sugerør... Lykke til, om noen måneder er du "utlært"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steggen Skrevet 28. januar 2003 #3 Del Skrevet 28. januar 2003 Men du skal ikkje utøve munnsex før du sjølv ynskjer det. Det skal være noko du ynskjer å utføre fordi du sjølv og partnaren set pris på det. Etterkvart som du vert tryggare på din eigen seksualitet kjem nok ynskjet om å prøve. I kor stor grad du vil praktisere i framtida er umulig å si. Om du likar/mislikar dette veit du ikkje før du har prøvd. Ikkje alle likar det så godt at det er med alltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. januar 2003 #4 Del Skrevet 28. januar 2003 Husk å svelge når han kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. januar 2003 #5 Del Skrevet 28. januar 2003 Hei! Bare virker som om ingen har problem med å suge gutten i det hele tatt, er jeg en av få som virkelig ikke vil suge? Nei, du er ikke en av få som vil suge. Det er mange som ikke vil suge. Kanskje det skyldes at det er ekkelt og ikke vil, eller at jeg rett og slett aldri har prøvd og utifra det heller ikke tør (prestasjonsangst). Vet ikke hvem av de to som er grunnen min... HVis du ikke vil suge, så ikke gjør det. Jeg håper også din partner har respekt for at du ikke vil. Men er suging veldig normalt? Det er vel guttene som skal ha det til at det er "normalt". Husk det er like "normalt" å ikke suge, hva enn du legger i dette "normalt"- begrepet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbzy Skrevet 28. januar 2003 #6 Del Skrevet 28. januar 2003 Hei! Ett lite tips: Du trenger ikke gjøre noe du ikke har lyst til. Husk at ett godt sex-liv innebærer at man gjør det man har lyst til, man skal ikke tvinge seg til å gjøre noe man ikke vil. Det kan nemlig ødelegge veldig mye. :-? Du sier ikke noe om hva partneren din vil! Maser han på deg om dette? I så fall, snakk med din partner. Dersom han ikke forstår, er det ikke du som har ett problem. En gang vil du kanskje ta mot til deg og prøve, og da vil du nok oppdage at det ikke er så "ekkelt" som du tror. Men ikke gjør det hvis du ikke har lyst. Det er veldig viktig... Gjest skrev: Husk å svelge når han kommer. Dette er aldeles ikke viktig å gjøre.. Det kan være like godt å bli sugd, uten at han får komme i munnen... Jeg liker i allefall ikke at min partner kommer i munnen min. Men det er slik vi gjør det. Og det er greit for han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. januar 2003 #7 Del Skrevet 28. januar 2003 Dersom du bestemmer deg for å prøve (du kan ikke vite om du liker noe før du har prøvd da...), så pass på at han er helt ren og nyvaska. Ellers kan det fort bli ekkelt ja... Håper du tar mot til deg å prøver, for munnsex er en fin måte å gjøre det godt for partneren sin på. Prøv litt forsiktig, trenger ikke å holde på til han får utløsning vet du... For å svare på det siste spørsmålet ditt, så er det vanlig at voksne par med et aktivt sexliv har munnsex. Begge veier. Men det er også vanlig at enkelte kvier seg for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. januar 2003 #8 Del Skrevet 30. januar 2003 Vil du ikke suge så vil du ikke. Respekterer ikke kjæresten d så bytt ham ut!! Å tvinge folk til noe de ikke vil: d er ikke normalt :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas Skrevet 30. januar 2003 #9 Del Skrevet 30. januar 2003 Du skal selvsagt ikke gjøre noe du ikke vil, MEN, munnsex er veldig berikende for et sexliv og gir store muligheter for variasjon og impulisivitet. For begge parter. Dersom du ikke har forsøkt, foreslår jeg at du tar ham med deg i dusjen, vasker og steller ham, og forsøker. Eventuelt kan dere også forsøke kondomer med smak...! Poenget er at du trenger definitivt ikke å stappe hele dingsen inn i munnen for at det skal være deilig for gutten. Prøv deg frem, og hjelp til med hånda. Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. januar 2003 #10 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg har ikke noe problemer med munnsex, men det er helt uaktuelt for meg at det skal gå for han i munnen min. Det har hittil ikke vært noe problem. Uansett må du ikke la noen tvinge deg til å gjøre noe du ikke er klar for/ikke har lyst til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anitrat Skrevet 30. januar 2003 #11 Del Skrevet 30. januar 2003 Synes det er toppers å "suge"! For 5 år siden syntes jeg det var utenkelig, men nå koser jeg meg godt når jeg får noe å sutte og ....leke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 30. januar 2003 #12 Del Skrevet 30. januar 2003 Jeg blir drit kåt av å suge min kjære. Føler meg så sexy og frekk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2003 #13 Del Skrevet 2. februar 2003 Jeg er en av di kvinnene som ikke liker å gi munnsex.. tanken på at jeg gir kan tenne meg,men liker det ikke "in the real life".. men som noen her skrev.. hun likte det etter 5 år.. så det er kansje håp for meg og.. hehe eller skal jeg si typen?!.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 3. februar 2003 #14 Del Skrevet 3. februar 2003 Ingen skal bli tvunget til å prøve noe de egentlig ikke vil... Dessuten er det veldig få jenter som virkelig kan suge... mange som tror de kan det, men som sagt... få som virkelig kan det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 3. februar 2003 #15 Del Skrevet 3. februar 2003 Lær oss d du da, Kevin!!! Jeg venter spent på ditt lille "suttekurs". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 3. februar 2003 #16 Del Skrevet 3. februar 2003 Greit det da! Fredag kl. 20 hos meg er det suttekurs! Slikt kan kun læres i praksis, Sexy.... Sign opp, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 3. februar 2003 #17 Del Skrevet 3. februar 2003 og hva med oss som stiller med skriftlig melding hejmmenfra om at vi ikke trenger kurset, kevin? regner du det som gyldig fraværsgrunn? tii hiiii..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 3. februar 2003 #18 Del Skrevet 3. februar 2003 Da tror jeg innerst ikke noe på deg, Liten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 3. februar 2003 #19 Del Skrevet 3. februar 2003 De kan møte opp hos meg Liten..... adressen er..... :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 3. februar 2003 #20 Del Skrevet 3. februar 2003 Hmm..vil nødig bryte inn i idyllen her, men er ikke tråden nå i ferd med å vri over til noe som passer bedre på snikk-snakk? Tror nok starteren av tråden håpet at den skulle være litt mer seriøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå