Gjest Gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #21 Del Skrevet 30. oktober 2006 blæh, av den dama, dessverre. ← hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. oktober 2006 #22 Del Skrevet 30. oktober 2006 Så den dama mangler ikea-møbler? Eller har for mye ikea-møbler? ← Familien som man ser helt på slutten har jo bare Ikeamøbler, og de koser seg. Hint hint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 30. oktober 2006 #23 Del Skrevet 30. oktober 2006 hvorfor det? ← vet ikke, synes bare hun er ekkel. verst er hun i kamille reklamen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #24 Del Skrevet 30. oktober 2006 Familien som man ser helt på slutten har jo bare Ikeamøbler, og de koser seg. Hint hint. ← Nå begynner jeg å lure på om Jon Are er inne på noe. Dere kjenner igjen ikea-møbler...jøssemann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 30. oktober 2006 #25 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg synes også reklamen er veldig morsom, men hva i alle dager er budskapet? IKEA hjelper travle folk? Kjøp møbler fra IKEA, og du kan...eh, hæ? ← Han er travel, og må gjøre mist 2 ting samtidig for at hun skal rekke alt siden livet hennes er et rot. Men med ikea får du orden på livet og kan kose deg mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 30. oktober 2006 #26 Del Skrevet 30. oktober 2006 Teposen i munnen er jo prikken over i'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest karimari Skrevet 30. oktober 2006 #27 Del Skrevet 30. oktober 2006 Men hvorfor han hun teposen i munnen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. oktober 2006 #28 Del Skrevet 30. oktober 2006 Den ler jeg godt av hver gang jeg ser den!! Jeg synes at det er ustyrtelig morsom når hun plutselig får dårlig tid etter å ha stilt klokka en halv time fram!! Hun har jeg liksom SELV nettopp stilt den, jo!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 30. oktober 2006 #29 Del Skrevet 30. oktober 2006 FInnes det noe klipp av den på internet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolce Skrevet 30. oktober 2006 #30 Del Skrevet 30. oktober 2006 Utrolig morsom reklame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sacred Skrevet 31. oktober 2006 #31 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men hvorfor han hun teposen i munnen?? ← Fordi det tar lenger tid om hun skal koke opp vann, putte posen i vannet og drikke forsiktig av den varme teen. Kan like godt få te-smaken i munnen med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kasa Skrevet 31. oktober 2006 #32 Del Skrevet 31. oktober 2006 FInnes det noe klipp av den på internet? ← Har prøvd å lete etter den på nettet, men finner den ikke noen plass. Normalt bruker firmaer å ha reklamefilmene sine inne på nettsidene sine, eller det er mulig å finne reklamebyrået som har laget filmen, men dette går tydeligvis ikke an.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JollaJinki Skrevet 31. oktober 2006 #33 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg som irriterer meg over den reklamen hver gang den går...jeg syns den er så utrolig, utrolig dårlig! jeg orker ikke trekke på smilebåndet engang av denne... hva er morsomt?? Ser det ikke jeg altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pulverheksa Skrevet 31. oktober 2006 #34 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er det IKEA, har sett reklamen flere ganger men ikke fåt med meg hvem den var for... Er ikke treig i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 31. oktober 2006 #35 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg synes den er hysterisk morsom jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vendie Skrevet 31. oktober 2006 #36 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har prøvd å lete etter den på nettet, men finner den ikke noen plass. Normalt bruker firmaer å ha reklamefilmene sine inne på nettsidene sine, eller det er mulig å finne reklamebyrået som har laget filmen, men dette går tydeligvis ikke an.. ← Prøvde å lete jeg også, men fant ikke akkurat den reklamen. Søkte på youtube bl.a., der ligger det jo mye rart. Men jeg fant en annen for Ikea som ikke har noe med saken å gjøre, men jeg putter`n inn likevel for den var så supersøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 31. oktober 2006 #37 Del Skrevet 31. oktober 2006 Prøvde å lete jeg også, men fant ikke akkurat den reklamen. Søkte på youtube bl.a., der ligger det jo mye rart. Men jeg fant en annen for Ikea som ikke har noe med saken å gjøre, men jeg putter`n inn likevel for den var så supersøt. ← er og morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #38 Del Skrevet 31. oktober 2006 Reklamen finnes på Ikea sine hjemmesider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 31. oktober 2006 #39 Del Skrevet 31. oktober 2006 Her finner dere reklamefilmen http://www.ikea.com/ms/no_NO/aktivitet/filmer.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monikabrx Skrevet 1. november 2006 #40 Del Skrevet 1. november 2006 Hysterisk morsom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå