Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestilt tid - og skal ned og ta piercing i tunga nå etterpå ! MEN er det noe jeg ikke bør spise/drikke i etterkant ?? Sikkert noen med erfaringer her......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

Beklager, vet ikke hva du ikke skal spise,

men har hørt at suppe og is er bra de første dagene......

Du er gal, @lfakrøllen min!!!

:blunke:

Skrevet

Jeg vil også.. Kan du ikke gi lyd i fra deg så jeg får vite hvordan det gikk?

Skrevet

Jeg spiste suppe og potestappe. i en uke :ler: også tok jeg ut innmaten i rundstykker og la innerst i høyre side munn.

Også gikk jeg konstant rundt og sugde på en isbit de 2-3-4 første dagene.

Pass på rens veldigofte :)

Det gjør ikke vondt.

Skrevet

Is er bra for å kjøle ned tunga. Jeg fikk iallfall beskjed om å holde meg unna sterkt krydret mat den første uka, og alkohol. Ellers kan du ikke gi oralsex, men...desto mer å få :sjarmor:

Lykke til!

Forresten- veldig vitkig å rense skikkelig!!

Skrevet

Hei igjen !

Det er overstått - og akkurat å ta piercingen var over på 2 sek....og gjorde ikke så vondt som jeg hadde forestilt meg. Jeg hadde også muligheten for å få bedøvelsen, men droppet det....

Så nå sitter jeg her med ei hoven tunge da. Men den har faktisk ikke blitt så ille som jeg forestilte meg den heller.....men litt ømt er det selvfølgelig.

Fikk med et helt ark fra tatoo-butikken med etterbehandling. Og kan jo nevne dem for de som er interessert.

Ikke sterk krydret mat den første tiden, ikke drikk av andres flasker, ikke røyk andres røyk, ikke tungekyssing eller oralsex, ikke alkohol på 2 uker, prøv deg frem med spising og snakking, sug på isbiter så mye som mulig den første dagen minimum - det demper hevelse og smerte. Og rens med Clorsydyl (tror jeg det het) morgen og kveld - men ikke for mye fordi det da kan dannes sopp i munnhulen *uæh* + etter at man har spist mat, drukket kaffe/te el. og tatt seg en røyk - skyll munnen med vann.....

Så jeg får nok bare fortsette å sutte på isbiten min her jeg sitter jeg.....

@-mannen ristet oppgitt på hodet han - men jeg synes det er kult da.. ;)

Skrevet

Hva betalte du for det? Virket stedet rent og fin?

Skrevet

Det kostet meg 500,- kr. Og stedet var veldig rent og pent, det samme gjaldt de to som jobbet der. De var veldig opptatt av mitt ve og vel - både før, under og etter.... Har flere kjente som har vært der også for tatovering og piercing... Så jeg foretok ingen research på forhånd selv, bortsett fra at jeg ville se at de tok ut ting av engangsforpakning etc til tross for at jeg stolte på det 100% - Angrer ikke i det hele tatt, og nå nesten et døgn etter begynner faktisk min tunge å få normal størrelse igjen - kun den lange barbellen som er litt "i veien" - men den kan jeg bytte om 14-21 dager..... Skal på etterkontroll etter 14 dager..

Lykke til :blunke:

Skrevet

@ - kunne du få bedövelse for å ta piercing i tunga??

(helt enig med deg, stikkinga gjorde ikke noe vondt)

Jeg vil bare 'advare' deg at Corsodyl (elns) kan farge av (dvs du får brun tunge), og da kan du bruke Listerine i stedet.

(begge to smaker jo kjetting men)

Eneste er at Listerine er en del dyrere enn Corsodyl. Begge får du kjöpt på apoteket.

Skrevet

Takk for tipset - foreløpig har jeg ikke antydning til brun tunge.... *puh*

Og jeg ble faktisk tilbudt bedøvelse ja - men tok den avgjørelsen at sikkert mesteparten av "vondtene" ville komme i etterkant, og ikke de 2 sek det tok å stikke. I tillegg til at tunga sikkert ville hovne av bedøvelsen også ;)

Idag, halvannet døgn etter, er tunga ikke noe særlig øm - men det kommer kanskje litt tilbake etterhvert som jeg begynner å bruke den :) Klarer jo ikke la være å skravle litt - og så MÅ jeg prate i tlf. på jobben. Det er nesten det verste....overfor alle kundene :hoho:

Skrevet

Syntes det verste med å prate var at jeg snakket så utydelig med den store tungen..

Har inntrykk av at det er veldig forskjellig hvor mye folk hovner opp og det höres jo ut som du er en av de heldige :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...