kozi Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Sliter veldig med savn av kjæresten jeg, akkurat nå bor vi på hver vår kant av landet, og at det blir til at vi ser hverandre veldig sjelden. Savnet blir noe helt ubeskrivelig stort noen ganger. Savnet etter Han og å føle på kroppen at han er glad i meg. Klart det bygges opp en del kåtskap, men jeg får bare enda større savn, hvis jeg prøver å tilfredsstille meg selv, vet ikke om det er lettere for oss jenter å få det. Men savnet blir bare 10000 ganger større, men blir ikke mindre kåt. Klart sexen vår blir vanvittig bra når vi ikke sees så ofte, for det bygges jo opp en hvis spenning. flere en meg som føler sånn? Er det teit? Hva kan jeg gjøre? *fortvila*
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Hva du skal gjøre? Det må du finne ut selv. Flytt til han eller noe.
Gjest Hilde79 Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Sliter veldig med savn av kjæresten jeg, akkurat nå bor vi på hver vår kant av landet, og at det blir til at vi ser hverandre veldig sjelden. Savnet blir noe helt ubeskrivelig stort noen ganger. Savnet etter Han og å føle på kroppen at han er glad i meg. Klart det bygges opp en del kåtskap, men jeg får bare enda større savn, hvis jeg prøver å tilfredsstille meg selv, vet ikke om det er lettere for oss jenter å få det. Men savnet blir bare 10000 ganger større, men blir ikke mindre kåt. Klart sexen vår blir vanvittig bra når vi ikke sees så ofte, for det bygges jo opp en hvis spenning. flere en meg som føler sånn? Er det teit? Hva kan jeg gjøre? *fortvila* ← Har dere bodd fra hverandre lenge? Har dere noen plan fremover på hva som kommer til å skje med dere? Jeg bor i Bergen og min kjære bor i Oslo, det fungerer kjempebra. Men det er kun fordi vi har snakket inngående om situasjonen, har en plan om hva som kommer til å skje i fremtiden (i den grad det går an, selvsagt) og har vært forberedt på at jeg skulle flytte kjempelenge. Jeg anbefaler dere å bare bruke tiden og prate masse sammen. Det er ikke så mye mer å få gjort egentlig Annet enn å flytte sammen, men noen ganger er det ikke alltid like mulig, men det finner dere jo ut av.
kozi Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2006 3 år, snart. Bestemt oss for å gjøre noe med avstaden. Men sexsavnet blir sånn stort stort. Og får på en måte mer savn da. Hva pleier du å gjøre? Sees du og kjæresten ofte?
Fiol Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg synes det høres fært ut å være så langt unna hverandre. Jeg er vant til å se kjæresten min nesten hver dag, og når vi nå neste år har forskjellige planer, så blir det utrolig uvant for oss. Det blir nok mye savn i starten, men etterhvert håper jeg vi å komme oss igjennom dette ene året. Du får bare glede deg masse til dere møtes igjen, og sende meldinger der du sier hvor mye du savner han osv =) Er ikke noe annet å gjøre er jeg redd for.
Gjest Hilde79 Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 3 år, snart. Bestemt oss for å gjøre noe med avstaden. Men sexsavnet blir sånn stort stort. Og får på en måte mer savn da. Hva pleier du å gjøre? Sees du og kjæresten ofte? ← Hvis det er mulig å gjøre noe med avstanden ville jeg gjort det. Sexsavnet er noe for seg selv. Jeg fikser det for det meste selv. Vi har tlf-sex og han sender meg deilige historier på mail. På den måten har vi avstands-sex Det andre savnet, å savne hans nærvær, er noe annet. Vi ser hverandre gjennomsnittlig en gang i måneden, og det er greit. Men ikke noe mer enn greit. Det er ekstra digg å møtes etter at vi ikke har sett hverandre på en stund. Jeg bor her jeg bor pga studier og han bor der han bor pga barna. Sånn må det være en stund til. Det er som sagt kommunikasjon som hjelper (Det store samlivsmantraet ) Lykke til. Håper dere får løst situasjonen!
kozi Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2006 (endret) Har blitt en del "sex" over meldinger. Og blir til at vi planlegger og snakker og fantaserer på tlf sammen over sexen vi skal ha når vi endelig møtes igjen Endret 27. oktober 2006 av kozi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå