superlise Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har et spørsmål...typen min har i det siste kommet med hyppige ønsker om at jeg skal ha på meg hans klær ...begynte helt uskyldig med at jeg hadde på meg dressshorten hans etter sex, men nå er det kommet dithen at han kun vil se meg i herreklær...tilogmed undertøy...er dette normalt på noen måte? er det jeg som er sær...? Jeg prøvde å slå tilbake med at han måtte ha på mine klær men da ble han irritert......er litt fortvilet..
Oliver Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Tror nok jeg ville tatt en snakk med han ja...gjelder dette hele tiden eller bare i seksuelle settinger?
Gjest Hilde79 Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har et spørsmål...typen min har i det siste kommet med hyppige ønsker om at jeg skal ha på meg hans klær ...begynte helt uskyldig med at jeg hadde på meg dressshorten hans etter sex, men nå er det kommet dithen at han kun vil se meg i herreklær...tilogmed undertøy...er dette normalt på noen måte? er det jeg som er sær...? Jeg prøvde å slå tilbake med at han måtte ha på mine klær men da ble han irritert......er litt fortvilet.. ← Synes du det er ubehagelig eller lurer du bare på om det er "normalt"? Hvis du synes det er ubehagelig, tror jeg du må si det på en pen måte... i steden for å spøke det vekk. Jeg tolker det som en liten kinky greie for ham, som i og for seg ikke er unormalt. Men det kan være litt sårt for ham... fordi han er litt usikker kanskje... vet ikke... Lykke til hvertfall.
Najs Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Tror kanskje jeg ville syntes det var litt rart... Typen min sier jeg er søt når jeg trasker rundt i joggebuksene hans, men det går liksom grensa. Undertøyet skal han få holde for seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 søkte litt rundt på nettet...er flere som liker denslags..www.jbs.no
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Har vært borti det selv. Han likte det, tror kanskje det hadde noe med kontraster å gjøre. Kontrasten mellom det maskuline og det feminine, kontrasten mellom deg og han. Og litt eiertrang kanskje, hun går i mine klær = hun er min? Også så jeg jo bra ut i dem, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå