Gjest Nattblomst Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Skal hente MayaWrap-ringsslynga mi på posten i dag, er veldig spent på om lille knert på 1 måned liker å bli båret på den måten. Til forrige knert (som nå er 3 1/2) brukte vi en BabyBjørn bæresele fra han var noen måneder gammel, mener jeg å huske, og synes den var ok. (Ga den bort da han ble for stor til den, så den har vi ikke lenger.) Noen her inne som har erfaring med denne slynga? Bruker dere den i hverdagen? Fordeler/ulemper? Har sett noen bilder på nett, bl.a av hollywoodkjendiser m/ babyer som sverget til denne slynga. (Litt morsomt bare, ikke av betydning for valget forøvrig)
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har denne, og er veldig fornøyd med den i hvert fall! Har brukt den både til baby og til en gutt som var 10 måneder, mange ulike ligge/sittestillinger. Det krever litt trening i starten å bruke den, men det følger med en video som tar for seg ting svært grundig. Vi bruker den en del, særlig på turer og ferier. Har droppa BabyBjørn forlengst, da den bare ga meg vondt i ryggen! Kan ikke si jeg har erfart noen ulemper med den, barnet trives godt og vekta fordeles bra. Jeg synes den er super! :-D
g@brielle Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Slutter meg til gjesten over her, den er super. Amadeus på 6 måneder elsker å sitte i den, og "deltar" i det meste av husarbeidet f.eks. Både jeg og pappa'n bruker den. Eneste bakdelen hittil er at de finnes i så mange supre stoffer at man får lyst på flere og flere
Plym Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har nok ikke så gode erfaringer som de to over her. Vesla hylskrek når jeg la henne i slynga. Fikk aldri til å bruke den så lenge hun var spebarn. Nå som hun kan sitte på hofta fungerer det bedre, men nå har jeg ikke det samme behovet for å bære hele tiden.
Totalya Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Det skal visst være test av slynger i neste F&B
Grooo Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg fikk en Nova-slynge forrige uke og har brukt den flere ganger om dagen hver dag siden jeg fikk den. Jenta mi er fire måneder og sitter på hofta eller forran på magen min. Raske turer i butikken, når hun er urolig og jeg trenger å lage middag, vaske opp noen småting, tilogfra bilen, når hun har en lei rap som ikke vil ut... Her er mange omtaler av Maya Wrap-slynga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå