Gå til innhold

Verdens mest sjarmerende blondine

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herrejesus. Hu derre dama fikk jeg fysisk vondt av.

Skal ikke påstå jeg er noen dataekspert selv, men det får da være måte på idioti...

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg satt og hylte da jeg så dette på tv...

Skrevet

Åh hjelpe meg, går det an å være blåst mellom øra :overrasket:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet
Åh hjelpe meg, går det an å være blåst mellom øra  :overrasket:

Under? Ikke prat sånn datanerdspråk til meg! Inni? Det sier meg ingenting!

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Så det der på TV for en tid tilbake. Stakkars hjelpesløse menneske :overrasket:

Skrevet

oi..Hun er hva jeg kaller dum...også et ekstremt tilfelle. Det der var jo faktisk ganske ille. "nei, det der er ikke en PC, det er en BOKS!!!"

ehm:-O Javel???

Syns hun var både dum og frekk jeg.

Skrevet

Ånei ånei, stakkars menneske!

Eller kanskje heller stakkars familien og vennene hennes som ser på.....tenk så flaut!

Skrevet

:ler:

Hva slag program er dette hentet fra?

Jeg trodd så dumme mennesker døde før de nådde 20-års alderen. Rett og slett fordi det ble for stor påkjenning for dem å puste!

Skrevet
:ler:

Hva slag program er dette hentet fra?

Jeg trodd så dumme mennesker døde før de nådde 20-års alderen. Rett og slett fordi det ble for stor påkjenning for dem å puste!

Hahaha, så bra sagt! :ler:

Gjest en liten pige
Skrevet

Jeg synes faktisk ikke det flaueste var ikke at hun ikke visste hva en prosessor var, hvor den var etc. Det var jo reaksjonen hennes når hun ble forklart hva det var og hva som skulle gjøres. Hun viste en ekstrem lite pen side av seg selv. Tenk faen meg være så stygg i kjeften, å gjøre narr av, prøve å gjøre noen andre så små fordi hun selv ikke takler ting. Hun sa flere ganger at han måtte lære seg å snakke til normale mennesker, at han ikke kunne å lære fra seg etc. Ikke bare til ham selv, men også til andre som bodde i huset. Det verste er at slike folk ofte får støtte også. "Ja, stakkars deg etc" når det er HUN som er helt psyko.

Skrevet

Fikk totalt panikk av å se på det klippet... Er det mulig????

Skrevet
oi..Hun er hva jeg kaller dum...også et ekstremt tilfelle. Det der var jo faktisk ganske ille. "nei, det der er ikke en PC, det er en BOKS!!!"

ehm:-O Javel???

Syns hun var både dum og frekk jeg.

Ja, herregud.

Vanskelig for hun å forstå at det er PC ikke en random boks!

Jeg fikk vindt inni meg og jeg ble skikkelig irritert, for at det er mulig å bli dum!

Hun nektet jo å lære noe også, og bare satt der fortsatt og skrike at hun ikke skjønte hva inni var, og hvor dum alle andre var :overrasket:

Skrevet

Herregud!!! Er det muulig??

Stakkars mann som fikk i oppgave å forklare. Huff.. :roll:

Skrevet

Den dama er så blåst av det gjør vondt å se på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...