Gå til innhold

Hva har du gjort til nå?

Tiger

Anbefalte innlegg

Jeg har:

-kjøpt inn nesten alle kalenderpakkene

-begynt å skrive julekort

-skrevet ferdig alle listene mine; gaveliste, ønskeliste, bakeliste, vaskeliste, innkjøpsliste mat og innkjøpsliste diverse, julekortliste og husk å;-liste

-best. flybilletter til dit vi skal være på nyttårsaften

-forsikret meg om at jeg ikke trenger å kjøpe nye klær til jul

-pakket inn de pakkene som allerede er kjøpt

-har kjøpt inn en god del av det som skal fylle julestrømpene til tantebarn, fadderbarn og bare-glad-i-barn (mangler snop og julehefte)

-kjøpt inn gavepapir og bånd

-funnet frem jule-cd'ene

Og det var det så langt... :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, imponerande å sjå! Eg har ikkje gjort noke eg, så alle gavene eg har kjøpt ligge heime med pappa. Og eg er vekke å går på skule, så eg føle eg ikkje får heilt oversikt. Men eg trur eg skal gå i gang med advents-kalender, det hørtest kjekt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haaaallooooo? Det er bare oktober fortsatt, ikke sant? :overrasket:

Jeg har kjøpt en tredjedel av kalendergavene, bestilt 8 julegaver og skrevet vaske- og handleliste. That´s it, har god tid ennå. ;)

Skrive julekort i oktober?? Hva om det skjer noe fortreffelig festlig i november som burde stått på julekortene som sendes i desember?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss!

Jeg har ikke gjort noe jeg. Eller, jeg var på "lage kort selv"-kurs igår så da laget jeg to julekort. Men det er nok lenge til jeg kommer til å skrive noe på dem...

Om en måneds tid kommer jeg til å begynne tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt inn det som behøves til kalenderlaging og håper å komme så smått i gang med julegaver i uka som kommer. Også har jeg begynt å glede meg til Ikea har pynta til jul :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Har planlagt alle julegavene og skrevet liste.

*Kjøpt over halvparten

*kjøpt Jul i svingen-kalender-pakken til Lillegull

*begynt å lage gaver med ungene (stedatter kommer bare annenhver helg, så vi begynner å kose oss med det tidlig)

*bestillt nissenattdrakt og julekjole til Lillegull

* bestillt julegardiner og duker.

*har fått den første julefilmen i hus :)

Jule -Guapa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært like grundig i mine forbredelser så langt. Jeg har tenkt over hvem jeg skal gi presanger til i år. Så neste steg på min liste er å finne ut hva de ønsker seg til jul.

Jeg feirer ikke jul hjemme, så jeg slipper unna alt det andre handlestyret av mat og slikt. Jeg slipper også unna julebaksten. Så alt som står igjen er å kjøpe julegaver, og sende julekort, og det kan jeg gjøre i desember.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du er kommet langt.. Jeg har ikke fått gjort så mye enda jeg. Har startet på kalendergavene, kjøpt et par julegaver og startet å male noe julepynt. Har ikke så mye pynt vi, så det lages litt hvert år. Ellers så har jeg startet med lister over det vi ønsker oss, det vi skal gi andre og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske godt i gang med gavene iallefall, men bortsett fra det så har jeg ikke gjort så mye enda.. Jeg har bestilt nye julegardiner til stua, og ellers så har jeg sett over det vi ellers har av julepynt og juleting og har kommet fremt til at vi har mer enn nok ja... men det blir alltids noe nytt hvert år likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: Litt vel tidlig å skrive julekort?

Jeg har kjøpt enkelte ingredienser til julekaker

Kjøpt og pakket inn to gaver

laget gaveliste for resten

Og jeg vet hvor julepapir, bånd, pakkelapper og julekort befinner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt 6 julegaver (noen få igjen), kjøpt materiale til å lage julekort, nesten brodert ferdig en klokkestreng som jeg skal gi bort og kjøpt 15 kalendergaver og kalenderposer til søs sin kalender.

Synes jeg er i god rute, men må begynne med kortlaging snart, for det tar tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort og godt: Ikke en dritt!!

Men jeg elsker jula. Går og koser meg og handler inn gaver, eller aller helst, gjør noe kreativt ut av noe slik at det blir veldig personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Har ikke tenkt på det engang. Bortsett fra kjærestens julegave, siden det er vår første jul sammen.

Jeg og min mor er kjente for å sitte utenfor kjøpesenteret på lille julaften for å kjøpe de siste gavene----

Kommer nok aldri til og endre seg....

Bor i et land uten snø, så det hjelper nok på utsettelsen....

men når jeg kommer hjem til min mor!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...