Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg vil kjøpe ny kåpe, veldig mange er med dobbelspenning,men ser man større ut da? Klarer ikke helt bestemme meg.. :/ Er forresten relativt liten, str. 34-36
Quirky Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg synes mange ser kraftigere ut med det, men du er så slank at du nok kommer unna med det. Vanskelig å få en str. 34-36 til å se stor ut.
Gjest Deception Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Du ser tjukk ut i det hvis du er tjukk, eventuelt hvis du har store pupper. Hvis du er liten, kan det være ganske fint, til og med. Jeg er selv str 34, og jeg er kjempefornøyd med min dobbeltspente, korte vinterkåpe.
Prinsesse på erten Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Synes dobbelspente jakker/kåper er kjempefint. Du som er så liten trenger ikke bekymre deg over å se tykk ut. Selv er jeg str. 36, har store pupper og har så godt som bare dobbeltspente jakker. Ser bra ut
Gjest KATTAstrofe Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg har en dobbeltspent kåpe/jakke og en enkeltspent, og syns ikke jeg ser noe større ut i den dobbeltspente. Den er forøvrig min favoritt for tida.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Kommer jo helt an på fasongen og knappene! Dersom jakken er ganske innsvingt vil man ikke virke større. Dersom knappene er strategisk plassert (dvs skaper en smalere midje pga plassering) vil msn fakrisk se slankere ut!
Gjest Tweek Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Men det er så dumt. Alle sånne jakker jeg har sett i butikkene her jo ikke innsvingt og jeg ser ut osm en mann:(
Miracl3 Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg vil kjøpe ny kåpe, veldig mange er med dobbelspenning,men ser man større ut da? ← Ikke nødvendigvis
Snasen Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 når du er en såpass stor størrelse er ikke dobbeltspenning fint på en så frodig kropp.
Hu i Svingen Skrevet 27. oktober 2006 #10 Skrevet 27. oktober 2006 når du er en såpass stor størrelse er ikke dobbeltspenning fint på en så frodig kropp. ← Knegg!
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #11 Skrevet 28. oktober 2006 Du ser tjukk ut i det hvis du er tjukk, eventuelt hvis du har store pupper. Hvis du er liten, kan det være ganske fint, til og med. Jeg er selv str 34, og jeg er kjempefornøyd med min dobbeltspente, korte vinterkåpe. ← Hvilken kåpe har du da? Bilde?
Gjest Deception Skrevet 28. oktober 2006 #12 Skrevet 28. oktober 2006 Hvilken kåpe har du da? Bilde? ← Den er fra B-Young (mitt første plagg fra det merket), men jeg har ikke bilde. Du finner et bilde av den i grått/svart inne på http://www.byoung.com/, hvis du blar gjennom bildene. Den har litt rutestruktur i stoffet, og rekker ca. til knærne. Finnes i mange ulike farger (jeg har svart), og kostet bare 500 kroner.
JallaJalla Skrevet 28. oktober 2006 #13 Skrevet 28. oktober 2006 Kjøpte en superstilig dobbelspent jakke i en spes sennespgul garge i London for et par år siden. Etter graviditeten er jeg ikke akkurat et beinrangel og jeg ser ut som en gedigen kalkun i jakka Dobbeltspent er ikke tingen for meg lenger iallefall.
Prinsesse på erten Skrevet 29. oktober 2006 #14 Skrevet 29. oktober 2006 Kjøpte en superstilig dobbelspent jakke i en spes sennespgul garge i London for et par år siden. Etter graviditeten er jeg ikke akkurat et beinrangel og jeg ser ut som en gedigen kalkun i jakka Dobbeltspent er ikke tingen for meg lenger iallefall. ← Hvis dobbeltspente jakker er litt for små, kan man veldig lett se større ut enn man er. Superviktig at jakken er akkurat passe...
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #15 Skrevet 29. oktober 2006 Uanbsett hvilke klær man bruker så gjelder å bruke rett str og snitt etter fasong. Dobbeltspente jakker virker hvertfall ikke slankende i seg selv, men om man finner rett modell kan det se bra ut allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå