Gjest Moccaa Skrevet 27. januar 2003 #1 Skrevet 27. januar 2003 Hei ! Håper noen kan hjelpe meg litt, for jeg henger ikke helt med. Saken er at jeg har telenor basic abn. og så har vi bestilt ADSL. Nå står hustelefonen på mannen min, men vi ble lovet at mitt abn. skulle overføres til ADLS abn og alt skulle gå bra. I dag skulle vi ha oppkobling på ADSL og da ser jeg at de ikke har flyttet mitt abn, men de har oprettet et nytt til mannen min ( står slik i papirene fra telenor ) Har ringt telenor og de skal føre over mitt abn til Adls. Dama på kundeservice sa at når jeg skal logge meg på i dag så skulle jeg brukde det nye ( det til mannen min ) Men hva skjer med det jeg hadde av mailer osv ? Forsvinner de ? Bør jeg vente til telenor har flyttet mitt abn ? Og hvordan foregår slikt ? Jeg skjønner det litt, men henger ikke helt med. Noen som kan oppklare litt mer ? Er veldig fornøyd med slik jeg har det, og vil ikke at noe skal klusses til.
L@dy Skrevet 27. januar 2003 #2 Skrevet 27. januar 2003 Så lenge de ikke har sagt opp ditt ab, så forsvinner ikke mailene. Til du har fått ført over ditt internett ab, så kan du gå inn på online.no og lese mailen din der. Skriv inn passord og brukernavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå