Minien Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 I og med at jeg er dataingeniør og burde ha peiling på dette, så er dette litt flaut... Men jeg har prøvd alt. I dag har lyden på maskinen min plutselig sluttet å fungere. Det virket i går, og jeg har ikke plukket på noen instillinger. Jeg har prøvd: - reinstallere drivere - avinstallert driver, for så å reinstallere (SoundMax) - hentet ny driver fra HP - sjekket at de står på i bios - selvfølgelig sjekket lydinnstillinger, at ingenting er dempet - jeg har prøvd systemgjennoppretting til i går da jeg vet at det funket Fremdeles ingen lyd! Noen som har peiling?
Minien Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 Det er innebygde høyttalere, så det trenger jeg ikke tenke på..
Cronos Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Alle volumknapper er på full guffe? Materialet du spiller er du sikker på at det er lyd på? Sjekke hvis du har et kontroll-panel for lyden at du har riktig oppsett - 2.1 eller 2 eller 7.1 eller whatever). Koble til eksterne høyttalere for å sjekke om det er høyttalerne eller pc'en det er noe galt med.
Minien Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 30. oktober 2006 Strange...når jeg kom på jobben i dag funket plutselig lyden igjen... Jaja, da får man bare kose seg med lyd så lenge det varer da..
Minien Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 30. oktober 2006 Hmm..og nå forsvant den igjen... Åpna pc'n og sjekka at høyttalerne faktisk satt i hovedkortet, eller om de hadde falt ut. De satt på rett plass, de. Så jeg lirka litt på noen ledninger, men alt så greit ut. Fortsatt ingen lyd. Får gå ut og kjøpe meg et par eksterne høyttalere. Litt kjipt å sitte med propp i øret på jobb. (Ja, for det fungerer.)
Cronos Skrevet 30. oktober 2006 #8 Skrevet 30. oktober 2006 Heldig du som (av og til) kan ha lyd på jobben. =)
Minien Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 30. oktober 2006 Jeg hadde dødd uten lyd på jobben...noe jeg også holder på å gjøre nå.. Slitsomt å ha propp i øret i mange timer. Men er sikkert heldig, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå