Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Ka dokker tru ? Den som skal gjøre deg fem år yngre:) Noen som har testet den ?
FashionySara Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Ka dokker tru ? Den som skal gjøre deg fem år yngre:) Noen som har testet den ? ← veninnen min sier de har solgt som pokker av denne..og at den visstnok også er bra. Det jeg lurer på er om den er veldig dekkende? Nå trenger ikke jeg å se 5 år yngre ut..men hvor dekkende er den?
brumma* Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Har ikke prøvd, men kjenner jeg er skeptisk til å se 5 år yngre ut! Enn så lenge...
*Ariel* Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Den er ikke dekkende som en maske, men jevner de fine linjene. Den har som sagt solgt utrolig godt, og er veldig behagelig på.
Gjest Gjest_Kaia_* Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 sikkert super, jan thomas anbefaler jo max factor så
Annevenn Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg liker den veldig godt! Er ikke så dekkende, men jevner ut linjer og farveforskjeller. Jeg har problem med å bruke foundation eller pudder pga blandingshud med urenheter og tørre områder, men denne digger jeg etter noen ukers bruk. Anbefales!
JallaJalla Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Har g[tt til annskaffelse av denne n[ jeg ogs[ og gleder meg til [ pr;ve den. Bruker som regel ikke noe foundation til dagelig men har b[de i.d, kanebo og diverse andre til festbruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå