forelsket:))) Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Hei alle der ute Er ny i dette forumet her.Ser at det er mye inerresant her.Jeg må spørre dere om råd.Er klar over at dere kommer til å dømme meg,men jeg må bare spørre. Var på fest før 3 uker sida,der jeg begynnte å flørte med en gift mann(er selv gift bare for å nevne det). Det endte at vi havnet på nachspiel sammen.Vi holdt hverandre i hender og småflørtet men ikke noe mer.Problemet er at jeg har lyst til å treffe han igjen.Han sa at han mente alvor med alt han sa denne natten,og har aldri før vært utro(det har ikke jeg heller).Vi har hatt litt kontakt seinere pratet i telefon og sendt sms.Det var helt nøytrale meldinger og telfon samtaler(ang.jobb).Den natta ble aldri nevnt.Skal trffe han neste helg i jobbsammenheng,da skal min mann og være til stede. Hva skal jeg gjøre???Får han ikke ut av tankene mine Er takknemlig for alle svar
La Guapa Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 Det hender at en møter noen som slår pusten utav en....selv om en er gift. Jeg vil anbefale deg å tenke over hva du har hjemme.... Det er sånn at alle forelskelser går over etter et par år...da går følelsene over til å bli noe annet (og jeg vil påstå; dypere) Klart det er spennende med en som setter deg i brann igjen, slik mannen din gjorde. Det er ikke noe galt det du føler...bare pass på så du ikke roter deg ut på dypt vann med mailingen og SMSène. Det er fort gjort å rote seg inn i noe du ikke kan foklare til mannen din etterpå! Jeg tror ikke du møter "den rette " bare en gang i livet.... Det er bare viktig å bestemme seg for hvem du vil bli hos Klem Guapa
Gjest Bellatrix Skrevet 27. oktober 2006 #3 Skrevet 27. oktober 2006 Hei alle der ute Er ny i dette forumet her.Ser at det er mye inerresant her.Jeg må spørre dere om råd.Er klar over at dere kommer til å dømme meg,men jeg må bare spørre. Var på fest før 3 uker sida,der jeg begynnte å flørte med en gift mann(er selv gift bare for å nevne det). Det endte at vi havnet på nachspiel sammen.Vi holdt hverandre i hender og småflørtet men ikke noe mer.Problemet er at jeg har lyst til å treffe han igjen.Han sa at han mente alvor med alt han sa denne natten,og har aldri før vært utro(det har ikke jeg heller).Vi har hatt litt kontakt seinere pratet i telefon og sendt sms.Det var helt nøytrale meldinger og telfon samtaler(ang.jobb).Den natta ble aldri nevnt.Skal trffe han neste helg i jobbsammenheng,da skal min mann og være til stede. Hva skal jeg gjøre???Får han ikke ut av tankene mine Er takknemlig for alle svar ← Tenke på mannen din og hva du har. At du ikke har vært utro før er ikke noen grunn til at du skal være det nå.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Kan nok forstå at man kan treffe mennesker som tar pusten fra en, men er nå engang tilhenger av rene og klare grenser da. Dersom dette ikke er til å unngå ville jeg ha brutt ut av tidligere forhold først. Noe som selvfølgelig er en stor risiko, men det er i det minste ærlig. Synes ikke noe om å føre noen bak lyset. Det blir det bare bitterhet av.
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 27. oktober 2006 #5 Skrevet 27. oktober 2006 Syns du allerede har gått for langt. Man vil møte mange fristelser gjennom livet, og klarer man ikke motstå det kan det bli vanskelig i lengden. Jeg synes det er dårlig gjort å i det hele tatt gjøre noe mer med det dersom man føler seg tiltrukket av noen.
Gjest niomi Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Kan nok forstå at man kan treffe mennesker som tar pusten fra en, men er nå engang tilhenger av rene og klare grenser da. Dersom dette ikke er til å unngå ville jeg ha brutt ut av tidligere forhold først. Noe som selvfølgelig er en stor risiko, men det er i det minste ærlig. Synes ikke noe om å føre noen bak lyset. Det blir det bare bitterhet av. ← Tenk over hva du hadde syntes om at din mann gikk inn i et ekstra forhold bak din rygg med vidåpne øyne. Syns du det hadde vært veldig kjekt?
Lille Grete Skrevet 27. oktober 2006 #7 Skrevet 27. oktober 2006 Tenk på hva du har. Er du villig til å miste det livet du har i dag, bare for noen møter og litt spenning? Du risikerer faktisk det. Kanskje du skulle vurdere å fortelle mannen din det som har skjedd? Har du tenkt på hvordan det blir om han får høre av noen andre at dere holdt hverandre i hendene og småflørtet? Hvordan ville du følt det om du hadde fått hørt at mannen din hadde gjort det med en annen dame? Du må ta et valg.
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Kjenner meg 100% igjen her. Stopp så fort du bare kan, så kan du spare deg selv og andre for mye ubehag. Les gjerne mitt innlegg som heter "Veien tilbake til ekteskapet". Det begynte like uskyldig. Det var skikkelig forelskelse med første blikk. Nå er jeg heldigvis på god vei tilbake til mannen min. Tenk deg nøye om før du fortsetter å ha kontakt med denne mannen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå