Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ny test av mascara på TV2 Hjelper deg.

Min egen favoritt kom på 2. plass.

Endret av Aster
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Like fullt er det den verste mascaraen jeg har prøvd.

Eller forresten: den nest verste. Nivea Eyes Wide Open er den verste.

Slike tester sier bare noe om preferansene til testdeltakerne, ikke hva andre måtte finne på å mene.

Gjest Gjest_Maia_*
Skrevet

Dama de testet på hadde jo utrolig stygge øyenvipper, ingenting så jo særlig pent ut på henne! Uansett hvilken mascara de brukte så øyenvippene hennes ut som pittesmå klumpaktige og korte..pinner! :klappe:

Skrevet

Har prøvd Diorshow selv og liker den ikke. Alt for tykk kost + at den drysser....

Gjest Deception
Skrevet
Dama de testet på hadde jo utrolig stygge øyenvipper, ingenting så jo særlig pent ut på henne! Uansett hvilken mascara de brukte så øyenvippene hennes ut som pittesmå klumpaktige og korte..pinner!  :klappe:

Ikke brydde de seg om ting som å gre gjennom vippene etter påføring, eller tørke av kosten forsiktig først. Det ble klumpete og stygt uansett mascara. Men tydeligvis har man ulike krav til hva som ser pent ut. :roll:

Skrevet

Har diorshow selv, og er superfornøyd. Mine øyenvipper er korte og det er få av dem...

Skrevet

ikke meningen å kuppe tråden! men har bare et spm..

hvordan er diorshow på lange vipper?

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Diorshow, jeg da. Og jeg tror jeg har litt lange vipper, uten at det trenger å bety at den passer på alle med lange.

Skrevet

Jeg liker også Diorshow. Mest fordi jeg får lengre, tykkere vipper som er lette å bøye med fingrene uten å måtte bruke vippetang. Men minuset er at den tørker ut fort og drysser litt. Er veldig fristet til å prøve Lancome Hypnose siden så mange liker den, men føler at kosten på den er så liten i forhold og kanskje ikke vil gi meg nok lengde og volum. Kan dette stemme?

Skrevet

Synes Diorshow er grei nok - bortsett fra at jeg ikke tåler parfyme lukta.

Hodepine og rennende øyne får jeg har kommet ut av badet.

Favoritten for tiden er I.Ds Big Tease.

Skrevet

Jeg synes Diorshow er veldig bra så lenge den er ny, men etter kort tid både drysser og klumper den alt for mye etter min smak. (Jeg har lange vipper som trenger litt volum).

Leste i den testen at man bør bruke en primer for å behandle vippene. Har naturligvis hørt dette før, men bruker det ikke. Gjør dere det??

Skrevet
Jeg synes Diorshow er veldig bra så lenge den er ny, men etter kort tid både drysser og klumper den alt for mye etter min smak. (Jeg har lange vipper som trenger litt volum).

Leste i den testen at man bør bruke en primer for å behandle vippene. Har naturligvis hørt dette før, men bruker det ikke. Gjør dere det??

Synes også denne er bra når den er ny. Bruker ikke primer, nei...

Skrevet

Jeg liker Diorshow, men bare den vanlige. Den vannfaste er helt GRUSOM.

De andre i testen har jeg ikke noe forhold til. Synes godt de kunne testet et par til, f.eks. Kanebo eller YSL. Dette er iallefall mascaraer jeg har gode erfaringer med.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Tips: om man ikke liker børsten i mascaraen kan man bruke en annen i stedet, også bare har man den orginale i som lokk.

Jeg liker ikke Diorshow, men jeg liker veldig få mascaraer. Den eneste jeg er superfornøyd med er kanebo sin 38 degrees.

Skrevet
Jeg liker Diorshow, men bare den vanlige. Den vannfaste er helt GRUSOM.

De andre i testen har jeg ikke noe forhold til. Synes godt de kunne testet et par til, f.eks. Kanebo eller YSL. Dette er iallefall mascaraer jeg har gode erfaringer med.

Ja, det overrasket meg også at de ikke hadde flere med i testen...

Skrevet

Dårlig utvalg på den der testen! De hadde jo ikke med Ysl sin engang!

Skrevet
Ikke brydde de seg om ting som å gre gjennom vippene etter påføring, eller tørke av kosten forsiktig først.

Hvordan gjør du dette?

Skrevet

Og jeg forstår ikke hvorfor. Jaja... hver sin smak. :)

Gjest Deception
Skrevet
Hvordan gjør du dette?

Vippekam er en lur ting å ha. H&M har en veldig god en. :)

Gjest Kanelia
Skrevet
ikke meningen å kuppe tråden! men har bare et spm..

hvordan er diorshow på lange vipper?

Den er veldig bra på lange vipper. Jeg fikk spm. om jeg hadde løsvipper da jeg brukte den... Liker den godt, men Hypnose er bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...