Karamba Skrevet 27. oktober 2006 #1 Skrevet 27. oktober 2006 Nå er jeg snart tom for foundation, og denne gangen tenkte jeg at jeg skulle prøve en ny. Ser at det er mange her på KG som bruker Purelux og i.d. sine pudder-foundationer, så hvorfor ikke gjøre et forsøk? Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal bestille Purelux eller i.d... Vet at jeg kan bestille prøver av begge deler, men synes det er greit å høre noen synspunkter på hva dere foretrekker allikevel. Jeg har normal/lys nordisk hud, hvilken nyanse/farge anbefaler dere? (vet at det har vært ørten tråder om dette tidligere, men jeg prøver allikevel, jeg.. ) Har prøvd den flytende foundationen fra Purelux tidligere, men var litt uheldig med valget av nyanse da, bestilte altfor lys... På forhånd takk for hjelpen!
Gjest Deception Skrevet 27. oktober 2006 #2 Skrevet 27. oktober 2006 GloMinerals Mindre skinnende enn ID, og fås i et mye bredere spekter av farger. Finnes både i løs og presset form. Muligens kunne fargen Golden Light passe (gultonet), eller Natural Light.
Karamba Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2006 GloMinerals Mindre skinnende enn ID, og fås i et mye bredere spekter av farger. Finnes både i løs og presset form. Muligens kunne fargen Golden Light passe (gultonet), eller Natural Light. ← Hvor får jeg tak i dette?
Gjest Deception Skrevet 27. oktober 2006 #4 Skrevet 27. oktober 2006 Hvor får jeg tak i dette? ← I hvertfall hos hudpleiere, men jeg tror også enkelte nettbutikker har det, blant annet Beautybridge. Halv pris i USA i forhold til Norge, der den pressede foundationen koster 455 kroner.
Karamba Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2006 Hvilken type kost anbefaler du til dette?
Gjest Deception Skrevet 27. oktober 2006 #6 Skrevet 27. oktober 2006 Hvilken type kost anbefaler du til dette? ← Samme type kost som til andre mineralfoundation-typer; enten en kabuki eller en flattop. Jeg har sistnevnte; Ultrabrush fra GloMinerals. Jeg er kjempefornøyd (som jeg har sagt i hundre tråder allerede); kosten er myk, røyter ikke, og resultatet blir fint. Jeg hadde tidligere kost fra ID, men den var som sandpapir i forhold, pluss at den røytet.
Karamba Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2006 Samme type kost som til andre mineralfoundation-typer; enten en kabuki eller en flattop. Jeg har sistnevnte; Ultrabrush fra GloMinerals. Jeg er kjempefornøyd (som jeg har sagt i hundre tråder allerede); kosten er myk, røyter ikke, og resultatet blir fint. Jeg hadde tidligere kost fra ID, men den var som sandpapir i forhold, pluss at den røytet. ← Ok, tusen takk for hjelpen! Kom gjerne med flere innspill...
Gjest Tigerjente Skrevet 27. oktober 2006 #8 Skrevet 27. oktober 2006 Det er ingen her inne som kan si til deg at den fargen vil passe deg utifra noe som du selv beskriver fra huden din. Den største hovedvekten i å velge foundation er ikke hvilken farge du har på huden, men hvilken undertone du har i huden. Så jeg vil anbefalle deg å gå på en hudpleiesalong, og si at du er interessert i mineralsminke, og høre om de fører det, og kanskje kan anbefalle deg, eller prøve på deg. Da kan de finne en som passer bra for deg. Det gjorde jeg på Wha Wha. Sa at jeg ønska meg I.D sminke til bursdagen, men jeg viste ikke hvilken farge jeg skulle ønske meg, og lurte på om de kunne anbefalle for meg.
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #9 Skrevet 27. oktober 2006 Jeg anbefaler ivertfall Purelux sin pudderfoundation på det sterkeste! Ikke så dyr som dem andre(I.D og glominerals), men fortsatt fantastisk bra! Jeg liker purelux bedre enn I.D. Har selv lys hud og lyst hår og bruker fargen babyface fra purelux. Men det er jo veldig indivuduelt når det gjelder farger da. Har aldri prøvd en foundation som dekker så bra, får huden til å se så frisk og jevn ut, og som holder så lenge. Jeg bruker også ett pudder som heter radiance(skimmer produkt som gir glødende hud) og rougen som heter beach bunny. Elsker resultatet! Bruker forresten body shop sin face and body brush til min foundation, synst den er super
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå