Gå til innhold

Fergie da... det der er feil bro

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

London Bridge og Tower Bridge er ikke den samme :sjenert:

(tenker på musikkvideoen)

Endret av Nemmera
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns bare det er en forferdelig sang. Får vondt i ørene av den.

Skrevet

Nei, fin er den ikke ;)

Skrevet
London Bridge og Tower Bridge er ikke den samme  :sjenert:

(tenker på musikkvideoen)

Jeg har ikke en gang sett videoen jeg. Hva mener du?

Skrevet

I sangen synger hun London Bridge, og i musikkvideoen så driver de og filmer Tower Bridge hele tiden... ingen andre broer dukker opp liksom, så de har nok bommet litt :P

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

:ler:

Det er mange som sier feil; hvis du googler london bridge kommer det flest bilder av tower brigde opp. Sikkert fordi tower bridge ser mest kjent ut, london bridge er jo egentlig ei ganske vanlig bro.

Gjest -eline-
Skrevet
:ler:

Det er mange som sier feil; hvis du googler london bridge kommer det flest bilder av tower brigde opp. Sikkert fordi tower bridge ser mest kjent ut, london bridge er jo egentlig ei ganske vanlig bro.

Helt sikkert, men likevel, snakk om å gjøre elendig research ;)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
Helt sikkert, men likevel, snakk om å gjøre elendig research 

Hehe, sikkert det de gjorde som research; googlet det ;)

Gjest -eline-
Skrevet

I følge en kommentar på youtube.com så er ikke sangen om London Bridge (døh...), men: "Its not about the Tower Bridge. London Bridge is actually a metaphor. Havent you guys heard this song is about a foursome orgy!!" ...de kunne jo for god sake ha brukt rett bro, men London Bridge er jo heller en kjedelig greie, gjør seg vel ikke like godt på film nei ;)

...teksten på den sangen er virkelig tragisk, men det er en annen sak... :sjenert:

Skrevet

Ja, om sangen er om broen eller ei så kunne de det ja... Var i London i sommer jeg,så vet at det er en heller kjedelig bro.. ble nesten litt skuffet

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Hehe, nei ikke det helt store attraksjonon i dag, kanskje den som falt ned var finere ;) ("London bridge is falling down")

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...